ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

5 KRUTÝCH dôvodov, prečo vaša stránka nezískava nových KLIENTOV

noví_klienti_cez_web

Aké sú vaše veľké internetové marketingové plány pre tento rok?

Budete investovať viac do sociálnych médií?

Začnete s blogovaním?

Zaujmete aktívnejší postoj vlastnou propagáciou?

Akékoľvek sú vaše on-line marketingové plány, v konečnom dôsledku sa pravdepodobne snažíte prilákať na vaše webové stránky viac potenciálnych klientov a viac nových príležitosti pre vaše podnikanie.

Ak vaše webové stránky nebudú atraktívne a ľudia sa na nich dlho nezdržia, tak nebudete môcť robiť nič z toho. Nebudete získavať viac klientov.

Musíte popracovať na impulzoch, ktoré prilákajú nových potencionálnych zákazníkov.

V tomto článku nájdete časté dôvody, prečo sa webovým stránkam firiem nedarí prilákať viac zákazníkov. Ako sa vyhnúť pri snahe získať viac nových zákazníkov bolestivému pádu.

1. Nezrozumiteľnosť a zmätok na webe

novi_klienti_cez_webJedna kritika z mnohých je, že množstvo webstránok neobsahujú jasnú cestu pre potencionálnych zákazníkov.

Ak chcete, aby návštevníci vašej stránky prijali určitú akciu, musíte vytvoriť tzv. lievik. Potrebujete naviesť potenciálnych klientov k danému úkonu.

Jednoducho zoradený rad obsahových stránok nemusí nutne umiestniť zákazníka na cestu k nákupu.

Vaša cesta za konverziou návštevníka môže byť rovnako jednoduchá ako jednoduchá vstupná stránka (landing page) spárovaná s jasnou výzvou na akciu. Nech už sa rozhodnete pre čokoľvek, nesiete zodpovednosť za projektovací tok na vašich webových stránkach.

Vytvorenie jasnej prezentačnej cesty pomáha zákazníkom cítiť sa pohodlne na vašich stránkach. Vám dáva jasné údaje na sledovanie. Môžete vidieť, kde ľudia opúšťajú stránku a naopak, ktoré miesta sú pre nich pútavé, atď.

Čím viac dát budete musieť spracovávať, tým lepšie si môžete navrhnúť svoje stránky a prilákať nových zákazníkov.

2. Nemáte na webe dostatok dôkazov dôvery

novi_klienti_cez_webČi sa vám to páči alebo nie, tak smutnou pravdou dennodenného online života je, že:Zákazníci diskriminujú.”

Môžete sa staviť, že keď sa zastavia na vašom webe, idú sa špárať v tom, aby zistili, ako veľmi vám môžu veriť.

Chystajú sa skontrolovať dátum vašich autorských práv.

Chcú sa pozrieť na staré štatistiky alebo iné príznaky, aby zistili, či sa o svoj web staráte. Obchodník, ktorý sa nestará o web, sa možno nebude starať ani o klientov.

Potenciálni klienti môžu kontrolovať váš firemný blog, aby videli, ako často je aktualizovaný. Ako rýchlo odpovedáte na komentáre a ako vám ľudia odpovedajú späť, atď.

Každý potenciálny klient pred kúpou zvažuje, či ste dôveryhodná osoba.

Skrátka chcú vidieť znamenia, ktoré im dajú jasne najavo, že ste vytvorili dynamické webové stránky, namiesto jednej ležiacej v stojatej vode.

Predtým, než sa vaši zákazníci dostanú k týmto informáciám, pozrite sa okolo seba.

Stali by ste sa zákazníkom na vašich stránkach?

3. Je to všetko len o vás

novi_klienti_cez_webZákazníci nemajú chuť čítať na vašich stránkach, akí ste úžasní.

Sú tam preto, že majú problém, ktorý očakávajú, že vyriešite. Majú dotaz, na ktorý potrebujú od Vás odpoveď.

Vaše webové stránky by mali byť navrhnuté tak, aby im pomohli rýchlo dosiahnuť to, prečo prišli.

Čím rýchlejšie pomôže váš web vyriešiť pálčivý problém návštevníka, jeho bolesť a trápenie, tak tým je vyššia pravdepodobnosť, že získate nového klienta.

Príliš veľa odkazov na “JA” namiesto “VY”. Nadmerný počet predajných článkov, namiesto užitočných informácií. Príliš málo reakcií na ich obavy/túžby, môže obráti ľudí od vašej značky.

Vaši zákazníci sa nestarajú o vás. Starajú sa o to, ako konkrétne im môžete pomôcť odstrániť ich problémy.

4. Ľudia vás nemôžu nájsť

novi_klienti_cez_webAk zistíte, že zákazníci nie sú interaktívnymi na vašej webovej stránke? Existuje niekoľko otázok, ktoré sa musíte spýtať sami seba.

Akú máte návštevnosť?

Ste dostatočne prístupní?

Čoraz viac a viac užívateľov vyhľadáva prostredníctvom mobilných zariadení – majú vaše webové stránky mobilný prístup?

Sú skrátka responzívne?

Ak to tak nie je, používatelia sa vás snažia nájsť a môžete ich zatiahnuť do slepej uličky. Nie je nič horšie, ako keď sa snažíte nájsť webové stránky so svojim účtom, zatiaľ čo ste na ceste a zistite, že táto stránka sa vykreslí len v programe Flash a nebude načítaná vo vašom telefóne.

Venovali ste dostatok času SEO optimalizácii?

Ako jednoduché je nájsť stránku pre vašich užívateľov a pre samotný vyhľadávač?

Pomocou použitia správnych kľúčových slov, správneho prelinkovania na relevantné stránky, budú vaše stránky dostupné pre ‘boty’.

Nezabudnite sa vyhnúť bežným chybám v SEO.

Predtým ako uvidíte väčší prílev návštev na vašich stránkach, potrebujete vyriešiť prekážky, ktoré vám v tom bránia.

5. Neposkytujete zákazníkom lákavý zážitok

Silnejší POD (bod diferenciácie) môžete lepšie vytvoriť tým, že budete lákať tých správnych zákazníkov k vašej značke.

Ak chcete prilákať ľudí, musíte im dať viac vás.

Musíte vystúpiť z davu a ukázať im niečo, čo ich presvedčí v tom, že práve vaša stránka je tá, na ktorej chcú nakúpiť.

Mám pre Vás úlohu: Pozrite sa na svoje vlastné stránky – čo ukazujete potenciálnym zákazníkom?

Nemyslím tým, grafiku alebo videá, ktoré sa rozhodnete začleniť. Mám na mysli zážitok, ktorý vytvárate. Používate stránky, aby sa sa rýchlo odlíšili od konkurencie, alebo ste len jedným z mnohých?

Hovoríte k zákazníkom v ich vlastnom jazyku alebo vypĺňate svoje stránky módnymi slovami a žargónom?

Ak je ťažké prilákať potenciálnych zákazníkov prostredníctvom svojej webovej stránky, môže to byť čas, kedy je potrebné sa spýtať samých seba niektoré ťažké otázky.

Predtým ako budete môcť problém vyriešiť, musíte ho najprv identifikovať.

Držím palce v získavaní klientov prostredníctvom webu. 🙂

Napíšte mi do komentárov, ako sa vám darí získavať klientov prostredníctvom vašej webovej stránky.

 

stiahnutie

fb-follow

Eva Sukovská

Eva Sukovská je marketingovou riaditeľkou a spoluzakladateľkou online klenotníctva Eppi , ktoré pôsobí na slovenskom a českom trhu. Posledných 5 rokov sa venuje online-marketingu, rastu a vývoju firmy a svoje skúsenosti zdieľa so začínajúci podnikateľmi, aby aj oni mohli úspešne podnikať a mať spokojných klientov.

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.