ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Vedeli ste o tom, že v záujme lepšieho umiestnenia vášho webu vo vyhľadávačoch sa môžete dopustiť aj niektorých nešťastných až nebezpečných chýb?
Chýb, pri ktorých namiesto vytúženého zlepšenia vašich pozícií zažijete naopak pokles alebo nedajbože odstránenie zobrazovania vášho webu v Googli (Alebo inom vyhľadávači)
V tomto článku s vami stručne prejdem 5 škodlivých SEO techník, ktorým sa vyhnite oblúkom, inak si nimi ublížite.
Ešte predtým než vám podrobne ukážem akých chýb sa možno nevedomky dopúšťate, tak vám tu ozrejmím a vysvetlím dôležité pojmy z prostredia seo:
SEO – optimalizácia vášho web, tak aby sa zobrazoval čo najvyššie, ideálne na úplne prvej stránke v Google
Intralinky – vnútorné odkazy na vašom webe, konkrétna ukážka sú všetky modré podčiarknuté texty v tomto článku
Spätné odkazy – aké iné weby odkazujú na ten váš
Kľúčové slovo – slovo alebo skupina slov, ktoré váš potenciálny klient na webe vyhľadáva
Keď máte na vašom webe linky, ktoré nefungujú, tak to škodí vašim výsledkom vo vyhľadávaní.
Skontrolujte si váš web pomocou WordPress modulu Broken Link Checker alebo ak nemáte WordPress, tak využite tento bezplatný nástroj na identifikáciu nefunkčných linkov na vašom webe.
Je to jedna z najjednoduchších a najrýchlejšie odstrániteľných nedostatkov na vašom webe.
Preplnenosť kľúčovými slovami je praktika, kedy plníte kľúčové slová všade na web s cieľom umiestniť sa vysoko.
Dávate kľúčové slová do URL linky, do obsahu, nadpisov… a neuvedomujete si, že pre Google môžete pôsobiť ako spamer.
Nechceným dôsledkom môže byť zlá užívateľská skúsenosť a penalizácia zo strany Google.
Preto narábajte s kľučovými slovami striedmo, uvážlivo a opatrne.
Aj korenia vie byť v jedle niekedy priveľa a potom sa to už nedá jesť.
Nedopusťte, aby vám Google zablokoval alebo penalizoval web (zhoršil pozíciu vo vyhľadávaní) len kvôli takejto prkotinke.
Ak nemáte na vašom blogu vnútorné odkazy, čiže odkazy smerujúce na iné články/stránky na vašom blogu, tak sa sami ochudobňujete o potenciál, ktorý môže váš web dosiahnuť.
Opačný extrém je, keď máte vo vašom článku desiatky intralinkov, čo je veľmi veľa a určite to nerobte.
Všimnite si, že v tomto mojom článku neuvádzam veľa
(Nikde na tomto blogu nenájdete v článku viac ako 4-5 vnútorných odkazov)
Je to len nedávno kedy sa dalo doslova nakúpiť si spätné odkazy na váš web a Google to vnímal pozitívne a keby vedel rozprávať, tak takúto vetu by asi povedal sebe keby uvidel váš web:
“Keď na túto stránku odkazuje toľko spätných odkazov, tak potom je asi dôveryhodná. Umiestnim ju vyššie.”
Lenže teraz takéto niečo už neplatí.
Dnes sa z toho stala zakázaná nebezpečná technika (tzv. black-hat) pretože nakúpiť odkazy na web, ktorý nie je pre užívateľa…je jednoduché.
Keby toto Google netrestal, tak hocijaký bohatý podnikateľ by mohol umelo neprirodzene zvyšovať svoje umiestnenie vo vyhľadávačoch.
Nekupujte preto pofidérne spätné odkazy a radšej tvorte perfektný obsah formou článkov a videí čím na vás budú prirodzene odkazovať ostatné weby nielen z vašej oblasti.
Keď ste bežný používateľ, tak takéhoto smrteľného hriechu SEO optimalizácie sa zrejme nedopustíte.
Ale určite si pamätajte, že keď vám niekto bude chcieť ponúknuť takúto “vychytávku”, tak odmietnite.
Google toto považuje za hrubé porušenie podmienok používania a drasticky (a oprávnene) penalizuje stránky, ktoré túto nekalú techniku využívajú.
Nerobte rozdiely medzi užívateľom a robotom vyhľadávača, inak sa vám to vypomstí.
Keď chcete mať váš web vysoko, vyhnite sa týmto omylom a chybám a budujte lákavý atraktívny web s článkami, ktorý rýchlo riešia pálčivé problémy vašej cieľovej skupiny.
Netvorte web pre Google, ale pre návštevníka.
Odstráňte nefunkčné linky, pridajte kvalitné spätné odkazy a buďte striedmy s kľúčovými slovami.
Keď budete mať web pre návštevníka, tak Google vás vytlačí vyššie.
Držím vám v tom palce a ako odmenu si prosím váš like a komentár.
Čítam osobne každý komentár.