ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Ako dostať web na titulku?
Predtým ako si odpovieme na túto otázku, potrebujete vedieť odpoveď na otázku: “Ako je na tom váš web vo vyhľadávačoch?”
Poviete si – veď to je jednoduché, nie? Možno nie. A určite nie pre každého.
V tomto článku vám dám jednoduchý a rýchlo využiteľný návod, ako zvýšiť návštevnosť webu a získať výhodnú pozíciu vášho webu v najväčšom vyhľadávači sveta – Google.
Na záver mám pre vás aj jeden veľmi konkrétny tip ako dostať web na titulku ?
Vžite sa do situácie klienta. Klient má nejaký vážny problém, ktorý potrebuje rýchlo vyriešiť.
Čo urobí váš potenciálny klient? Navštívi najpopulárnejší vyhľadávač sveta – Google – (alebo nejaký iný, napr. Bing).
Potom zadá do neho tú magickú kombináciu slov s názvom kľúčové slová. Stlačí enter. Začne čítať nadpisy. Chce okamžite, rýchlo a hlavne bezbolestne nájsť riešenie svojho problému. Svoju potrebu uspokojiť pokiaľ možno, čo najlacnejšie a najkvalitnejšie.
Klient nehľadá vaše produkty, ale riešenie jeho problémov. Toto určite viete, ale moja otázka pre vás je:
“Tvoríte web podľa reálnych a pálčivých potrieb klienta ?“
Klient potrebuje riešenie svojho problému. Vy mu ho viete poskytnúť, ale najskôr vás musí nájsť na internete.
Prečo? Pretože dnes je doba rýchlo rastúcej digitálnej konkurencie. Ak neviete hlavné kľúčové slová vašej cieľovej skupiny, tak sami seba okrádate o klientov.
Spíšte aspoň 5 kľúčových slov (alebo slovných spojení) vašej cieľovej skupiny. Bude to jedna z vašich konkurenčných výhod.
Napríklad:
Podnikáte v oblasti predaja podlahovej krytiny ? Aké kľúčové slová môže váš potenciálny klient vyhľadávať ? “Ako kúpiť podlahovú krytinu?” alebo “podlahová krytina Bratislava” ?
Predávate poistky ? Viete akých je 5 najčastejších kľúčových slov pre tento produkt? (“ako kúpiť poistku” alebo “lacné poistky” alebo… ?)
Porozmýšľajte nad kľúčovými slovami vašich potenciálnych klientov. Neskôr ich využijete. (bod č.3 v tomto článku)
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako funguje Google? Ako sa vôbec vypracoval na piedestál vyhľadávačov?
Bolo to jednoduché. Všimnite si súvis medzi popularitou Google a jeho pravidlám zobrazovania stránok vo vyhľadávaní.
Google chce, aby ľudia používali Google.
Google uprednostňuje weby, ktoré dávajú užívateľom to, čo hľadajú. Ak bude Google dávať bežným užívateľom zlé výsledky ich vyhľadávania, ľudia pôjdu k iným vyhľadávačom. Vykašlú sa na Google.
Tvorte weby pre užívateľa, nie pre Google. Dostaňte sa klientovi do hlavy. Zistite ako sa správa na Internete.
Ako vyhľadáva, kedy vyhľadáva, čo vyhľadáva, čo určite nevyhľadáva. Vžite sa do pozície klienta. Všímajte si na weboch vašej konkurencie veci, ktoré by vás zaujali alebo nezaujali.
Asi chcete vybudovať tzv. “digitálnu charizmu”, čiže pole príťažlivosti, ktoré k vám bude priťahovať ľudí a klientov, tak začnite písať kvalitné články.
Kvalitný článok znamená, že rady z neho dokážu klienti rýchlo aplikovať a dosiahnuť rýchle výsledky.
Keby ste si z tohto článku mali vybrať IBA jednu radu a tú najbližších 30 dní denne aplikovať, tak by to bola táto rada:
“Píšte kvalitné články na kľúčové slová.”
Hneď po prečítaní článku si spíšte zoznam kľúčových slov, na ktoré najbližšie dni napíšete špičkové články z vášho oboru.
Keď ste zistili, že váš web je na tom zle, tak hneď teraz si dajte záväzok, že s tým niečo spravíte.
Zistite, aké kľúčové slová vaši klienti a potenciálni klienti vyhľadávajú. Napíšte k nim najbližšie dni niekoľko článkov.
Ak sa chcete ešte viac ponoriť do tejto oblasti, tak kliknite na obrázok nižšie a pridajte sa k ľuďom, ktorí chcú vedieť viac.