ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Určite každý z vás pozná stránku www.youtube.com. Ako stránku využívate?
Ja som donedávna YouTube používal na púšťanie filmov, videoklipov.
Popritom som hľadal inšpiráciu pre svoj biznis. Prišiel som na to, že YouTube poskytuje perfektný marketingový nástroj ako získať nových klientov a udržať si stálych klientov, aby neprešli ku konkurencii.
Ako som začal tento nástroj pravidelne a efektívne využívať, o nových klientov nemám núdzu. Moje tržby rapídne porástli.
O akom marketingovom nástroji to píšem? O YouTube kanály.
Počuli ste už o ňom? Máte už vytvorený vlastný YouTube kanál?
Dnes vám ukážem, ako si správne založiť a nastaviť YouTube kanál.
Ak chcete naozaj dobrý YouTube kanál, ktorý vám pomôže pri predaji, tak samotná registrácia na YouTube nestačí. Dôležité je hneď po registrácií urobiť niekoľko krokov naviac, vďaka ktorým vylepšíte svoj YouTube kanál. Vyhnete sa začiatočníckym chybám a nestratíte zbytočne čas.
Z tohto dôvodu je článok vhodný nie len pre tých, ktorí si chcú založiť svoj YouTube kanál. Je vhodný aj pre tých, ktorí už svoj Youtube kanál majú, ale chcú si vylepšiť základné nastavenia a posunúť sa o level vyššie.
Poďme si najskôr ukázať, ako správne založiť účet na YouTube. Potom si ukážeme nastavenia ako YouTube kanál vylepšiť, aby čo najviac pomáhal pri získavaní nových klientov a pri náraste predajov.
1.Na stránke www.youtube.com kliknite v pravo hore na modré tlačidlo “Prihlásiť sa”
2. Aby ste mohli službu YouTube naplno využívať, potrebujete Google účet.
Je to preto, lebo YouTube je jedna zo služieb, ktorú Google poskytuje. Ak už máte svoj Google účet, tak zadajte svoj email. Prihláste sa a o chvíľu sa k nám pridáte. 🙂
Ak svoj Google účet zatiaľ ešte nemáte, tak kliknite dole na link “Vytvoriť účet”
3. Následne na tejto stránke si vytvoríte svoj Google účet. Získate tak prístup do všetkých služieb, ktoré Google poskytuje.
Ak nemáte svoju emailovú adresu, tak kliknite na možnosť “Chcem získať novú adresu Gmail.” Následne vyplňte všetky údaje. Kliknete na tlačidlo ďalší krok. Skvelé! 🙂 Google účet máte vytvorený.
4. Kliknite na „Pokračovať na službu YouTube“
5. Prihláste sa do svojho YouTube účtu. Kliknite vľavo na “Môj kanál”, kde vytvoríte pre vás nový YouTube kanál.
6. Následne sa otvorí okno, kde si môžete vytvoriť svoj YouTube kanál. YouTube kanál si môžte vytvoriť pod svojim vlastným menom alebo môžete využiť aj iné meno. Napríklad meno svojej firmy, značky či produktu. Ak chcete využiť túto možnosť kliknite na “Použite názov firmy alebo iný názov”.
Tram, ta da da …váš YouTube kanál je na svete.:)
Tu väčšina ľudí pri vytváraní YouTube kanálu skončí. Nebuďte ako oni. Pokračujte v jeho správnom nastavení, aby ste vyťažili z neho potenciál, ktorý má a môže vám pomôcť pri vašom biznise.
Pozrite si niekoľko základných vecí, ktoré je dobré urobiť po založení účtu na YouTube, aby ste svoj YouTube kanál vylepšili hneď od začiatku a zlepšili tak svoj video marketing.
Poprípade, ak už svoj YouTube kanál máte, ale niektorá z nasledujúcich vecí vám chýba, tak si ju doplňte, aby ste svoj kanál posunuli o level vyššie.
Poďme spoločne nastaviť váš YouTube kanál.
Ihneď po registrácií si nahrajte náhľadový obrázok pre svoj YouTube kanál. Náhľadový obrázok je prvá vec, ktorú návštevníci vášho kanálu uvidia. Nachádza sa v hornej časti obrazovky. Využite teda prvý dojem naplno.
Kliknite na modré tlačidlo “Pridať grafiku kanála.” Nahrajte náhľadový obrázok. Obrázok vkladajte v rozmere 2560 x 1440. Dbajte na to, aby náhľadový obrázok mal najdôležitejšie veci umiestnene v strede, pretože takto budú dobre viditeľné na všetkých zariadeniach – na počítací, mobile aj tablete.
V náhľadovom obrázku môžete komunikovať vaše hodnotné posolstvo. Môžete tam uviesť, kedy uverejňujete nové videá. Jednoducho komunikujte, čo najvýstižnejšie o čom presne váš YouTube kanál je. Akú hodnotu ľudom prinášate.
Ďalší dôležitý obrázok je profilový obrázok. Práve on reprezentuje váš YouTube kanál naprieč celým YouTubom.
Zobrazuje sa vľavo hore vedľa náhľadového obrázka a tiež vo výsledkoch vyhľadávania, na každej stránke s vašim videom, na mobile, pri každom vašom komentári, atď. Využite teda efektívne aj profilový obrázok.
Ako profilový obrázok môžete použiť napríklad logo vašej firmy, značky či produktu. Skvelým profilovým obrázok môže byt vaša charakteristická ikona, alebo fotka vašej tváre.
Ako ho nahrať? Tým, že YouTube kanál je priamo prepojený s Google+ účtom, tak profilovú fotku si nahráte práve tam cez ikonku ceruzky priamo v profilovom obrázku.
Teraz si ešte ukážeme posledné 2 veci, ktoré je dobré urobiť ešte pred tým, ako do svojho YouTube kanálu nahráte prvé video.
Keď si verifikujete svoj YouTube kanál, tak YouTube vám sprístupní ďalšie skvelé funkcie. Umožní vložiť vlastný náhľadový obrázok ku každému videu. Vďaka tomu viete lepšie pritiahnuť ľudí na videá.
Verifikáciu zrealizujte v časti Kanál > Stav a funkcie cez tlačítko „Verifikovať.”
Na záver je dôležité ešte nastaviť prelinkovanie na web stránky, ktoré máte. Umožníte vašim budúcim klientom, aby vás ľahšie našli.
Pod náhľadový obrázok si môžete vložiť link na svoj web alebo sociálne siete. Linky sa zobrazia vpravo hore pri náhľadovom obrázku. Pomocou nich môžete efektívne smerovať potencionálnych zákazníkov aj na ďalšie vaše stránky.
Linky pod náhľadovým obrázkom si nastavíte v časti „Informácie.“
Teraz už viete, ako správne založiť účet na YouTube a vylepšiť ho hneď od začiatku. Ostáva už len jediné. Naplno sa pustiť do tvorenia svojich vlastných videí. 🙂
Ja vám v tom veľmi držím palce. Verím, že vaše videá budú skvelé. Dokážu veľa ľudom pomôcť zlepšiť život v nejakej oblasti.
Napíšte mi dolu do komentárov v akej oblasti pôsobíte, aké videá idete tvoriť. Prípadne, aké videá už tvoríte. Poteším sa každej jednej vašej reakcii. Ak bol pre vás tento článok hodnotný, tak budem rád ak mu dáte like a budete ho zdieľať medzi vašimi priateľmi na sociálnych sieťach.