ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Email marketing je skvelý nástroj.
Pomáha:
Teším sa z toho, že nie je zadarmo. Fakt, že sa za neho platí, odrádza určitú skupinu ľudí (začínajúcich podnikateľov, živnostníkov, študentov a nedôverčivých), aby ho využívali. Ak by email marketing využívali všetci, tak by nebol tak účinný.
Dnes v priemere jedno investované euro do email marketingu prinesie 44 eur v podobe výnosov (priemer za rok 2011). V budúcnosti s počtom používateľov email marketingu bude tento výnos klesať.
Čím viac podnikateľov alebo obchodníkov bude email marketing využívať, tým naši ľudia budú mať plnšie emailové schránky a tým sa zníži šanca, že otvoria práve váš email.
Dnes je v tomto smere situácia veľmi priaznivá. Zopár firiem a eshopov využíva email marketing (je rozdiel posielať emaily a využívať email marketing). V budúcnosti sa však predpokladá obrovský nárast používateľov emailového marketingu.
Ten kto začne skôr využívať email marketing získa:
Pohľad do minulosti naznačuje, že aj email marketing bude časom zadarmo. Pravdepodobne sa email marketing bude správať podobne ako software pre budovanie www stránok a eshopov. V minulosti, keď ste si chceli spraviť vlastnú www stránku alebo eshop, museli ste za to tvrdo zaplatiť.
Dnes je možné vytvoriť si eshop alebo stránku zadarmo. Sám bez znalosti programovania.
Toto zlacnenie vytvorenia www stránky alebo eshopu spôsobilo, že dnes už takmer každý môže začať podnikať prostredníctvom internetu. Má to aj negatívny dôsledok. Keď chce internetový podnikateľ uspieť so svojim eshopom, musí sa ďaleko viac snažiť ako v minulosti.
Firmy, ktoré zriadili svoje eshopy pred niekoľkými rokmi, keď to nebolo zadarmo, dnes sú úspešné. Zarábajú veľké peniaze. Podobne to bude aj s emailovým marketingom. Čím skôr človek začne, tým viac z toho môže vyťažiť.
To je dôvod prečo aj ja dnes využívam email marketing. V budúcnosti, keď ho budú všetci ostatní používať, ja budem využívať inú, novú technológiu pre zvýšenie svojho predaja, lebo cieľom každého podnikateľa (alebo obchodníka) by malo byť:
“Byť vždy o krok pred konkurenciou.”
Takže ak chcete získať náskok pred konkurenciou, poobzerajte sa po nejakom software, ktorý vám pomôže robiť email marketing. Ja využívam Smartemailing a som s ním maximálne spokojný.
Zaujímate sa o tipy ako viac predávať? Stiahnite si zadarmo E-book “Ako predávať a stať sa TOP obchodníkom”, pomôže vám na ceste za vašim úspechom v predaji alebo v podnikaní.