ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Prečo som rád, že sa za email marketing platí?

Email_marketing

Email marketing je skvelý nástroj.

Pomáha:

Teším sa z toho, že nie je zadarmo. Fakt, že sa za neho platí, odrádza určitú skupinu ľudí (začínajúcich podnikateľov, živnostníkov, študentov a nedôverčivých), aby ho využívali. Ak by email marketing využívali všetci, tak by nebol tak účinný.

Investovať do email marketingu sa oplatí

Dnes v priemere jedno investované euro do email marketingu prinesie 44 eur v podobe výnosov (priemer za rok 2011). V budúcnosti s počtom používateľov email marketingu bude tento výnos klesať.

Čím viac podnikateľov alebo obchodníkov bude email marketing využívať, tým naši ľudia budú mať plnšie emailové schránky a tým sa zníži šanca, že otvoria práve váš email.

Dnes je v tomto smere situácia veľmi priaznivá. Zopár firiem a eshopov využíva email marketing (je rozdiel posielať emaily a využívať email marketing). V budúcnosti sa však predpokladá obrovský nárast používateľov emailového marketingu.

Ten kto začne skôr využívať email marketing získa:

  • náskok pred konkurenciou
  • možnosť získať viac kontaktov na potenciálnych zákazníkov
  • upevniť vzťahy so zákazníkmi, čo zabezpečí, že aj pri väčšom počte e-mailov, zákazník otvorí ten váš
  • v neposlednom rade zarobiť viac než konkurencia a rýchlejšie rásť

Dnes môžete mať zadarmo aj web stránku

Pohľad do minulosti naznačuje, že aj email marketing bude časom zadarmo. Pravdepodobne sa email marketing bude správať podobne ako software pre budovanie www stránok a eshopov. V minulosti, keď ste si chceli spraviť vlastnú www stránku alebo eshop, museli ste za to tvrdo zaplatiť.

Dnes je možné vytvoriť si eshop alebo stránku zadarmo. Sám bez znalosti programovania.

Toto zlacnenie vytvorenia www stránky alebo eshopu spôsobilo, že dnes už takmer každý môže začať podnikať prostredníctvom internetu. Má to aj negatívny dôsledok. Keď chce internetový podnikateľ uspieť so svojim eshopom, musí sa ďaleko viac snažiť ako v minulosti.

Firmy, ktoré zriadili svoje eshopy pred niekoľkými rokmi, keď to nebolo zadarmo, dnes sú úspešné. Zarábajú veľké peniaze. Podobne to bude aj s emailovým marketingom. Čím skôr človek začne, tým viac z toho môže vyťažiť.

To je dôvod prečo aj ja dnes využívam email marketing. V budúcnosti, keď ho budú všetci ostatní používať, ja budem využívať inú, novú technológiu pre zvýšenie svojho predaja, lebo cieľom každého podnikateľa (alebo obchodníka) by malo byť:

               “Byť vždy o krok pred konkurenciou.”                

Takže ak chcete získať náskok pred konkurenciou, poobzerajte sa po nejakom software, ktorý vám pomôže robiť email marketing. Ja využívam Smartemailing a som s ním maximálne spokojný.

Zaujímate sa o tipy ako viac predávať? Stiahnite si zadarmo E-book “Ako predávať a stať sa TOP obchodníkom”, pomôže vám na ceste za vašim úspechom v predaji alebo v podnikaní.

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.