ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Máte už svoj vlastný web a nezabudli ste na najdôležitejšie ingrediencie?
Dochutili ste ho presne tak, aby mal všetko, čo zachutí vašim zákazníkom a zvýši váš predaj?
Vyhli ste sa 5 najväčším chybám na webe?
Super, takže máte web, ktorý je schopný predávať a začať vám zarábať. Zostáva však otázka: „Komu bude predávať?“ Poviete si: „Mojim zákazníkom.“ Súhlasím s vami. Ale oni na váš web (do vášho obchodu) neprídu len tak. Ukážte im cestu.
Musíte ich na váš web dostať. Musíte ich prilákať, chytiť za ruku a doviesť až k vám, priamo na vašu webstránku.
Teraz vám odhalím tie najdôležitejšie techniky, ktorými sa vám to podarí.
Zapracujeme na návštevnosti vašej webovej stránky tak, aby naň chodili mesačne nie stovky, ale tisícky ľudí.
Nebudú to žiadne všeobecné rady, ale konkrétne veci, ktoré môžete hneď aplikovať v praxi. Poďme na to, poďme zvýšiť návštevnosť vašej webstránky.
Nepíšte lacné články. Také, ktoré napíšete za 15 minút. Poriadny článok vám bude trvať niekoľko hodín, ak má byť pre čitateľa prínosný.
Píšte hodnotné a kvalitné články, ktoré majú určitú pointu a prínos pre tých, ktorým sú určené. Nech im pomôžu vyriešiť ich problém. Venujte sa téme do hĺbky, nie povrchne.
Píšte tak, aby vás vaši čitatelia pochopili. Píšte radšej menej, ale kvalitných článkov. Nie je pravda, že by ste mali chŕliť články pomaly každý deň.
Stanovte si určitú frekvenciu.
Ideálne by bolo písať články každé dva týždne. Nastavte si určitý režim a dodržujte ho.
Pravidelnosť je základ. Ľudia sa budú tešiť na váš ďalší článok. Mne pomohla kniha „Vrchy a údolia“. Vrelo vám ju odporúčam. Vtedy som si uvedomil jednu vec:
To, čo ma dostalo na vrchol bolo, že som pravidelne a kvalitne písal. Preto to robím stále a vyhradil som si pre to čas.
Urobte to tak tiež. Rezervujte si, napríklad, každý druhý pondelok na kvalitný článok. Nech sa vaši čitatelia dozvedia niečo, čo ich vďaka vám posunie ďalej.
Inšpirujte sa pri písaní tým, s čím sa na vás zákazníci najčastejšie obracajú a čo ich najviac trápi. To sú presne témy, ktoré budú čítať.
Keď už napíšete článok, optimalizujte ho pre vyhľadávače. Ja som to zo začiatku nerobil a to bola chyba. Je to potrebné, aby boli vaše články ľahko vyhľadateľné na Googli.
Ako jednoducho na to?
Vyberte si slovné spojenie, na ktoré chcete článok zamerať. Vložte ho do googla a ako začnete písať, napr. slovo chudnutie, google vám sám bude ponúkať varianty, ako: chudnutie fórum, chudnutie podľa krvnej skupiny, chudnutie plávaním, atď.
Vyberte si niektoré z týchto slovných spojení a optimalizujte naň váš článok.
Optimalizácia pre google sa robí tak, že zvolené kľúčové slová použijete:
Skvelou názornou ukážkou je môj článok Zvládanie námietok, kde vidíte hneď hore na obrázku kľúčové slovo – zvládanie námietok, to je tá url adresa a potom aj v nadpise článku. Ďalej na nich nezabúdam ani v obsahu článku.
Toto je rýchlokurz základnej SEO optimalizácie a spôsob, ako dostať vaše články vyššie vo výsledkoch vyhľadávania. Takto to robím aj ja.
Ale pozor! Nerobte to nasilu, nepridávajte kľúčové slová, kde sa nehodia. Článok musí mať zmysel, dobre a ľahko sa čítať. Za a.) čitateľ ho inak nedočíta, za b.) google neoklamete. Zistí, že ste dávali kľúčové slová hala bala a môže váš článok ignorovať.
Ak je práve optimalizácia vašich článkov vaša slabá stránka, určite vám pomôže ebook, 5 chýb, vďaka ktorým prichádzate o návštevnosť.
Toľko času, koľko ste venovali napísaniu článku, by ste mali venovať aj jeho propagácií.
Pointou je nielen napísať článok, ale posunúť ho medzi ľudí.
Možno si poviete: Ja zbieram kontakty, ale mám ich veľmi málo, ide to slabo. Možno robíte chybu v tom, akým spôsobom o kontakty žiadate.
Ak napíšete: Odoberanie newsletra, alebo Registrácia na odber článkov, nečakajte zázraky. Lebo na to sotva niekto zareaguje. Skôr by ľudí oslovilo, napríklad: Odoberať tipy, ako sa udržať fit správnou životosprávou, alebo niečo podobné. Zmeňte to a uvidíte, že sa ľady pohnú.
Treba teda vedieť ako zbierať kontakty, a kde všade je to možné. Keď si to dobre nastavíte, vaša databáza sa bude rýchlo rozrastať.
Mne sa osvedčilo zbierať kontakty:
Tu vidíte ukážku zbierania kontaktov v článku aj v sidebare napravo.
Ja sa snažím získavať na webe kontakt na klienta všade, kde je to možné. Robím to preto, aby som potom s ním mohol ďalej komunikovať, radiť mu a budovať si s ním vzťah.
Práve tým, že ho pravidelne zásobujem hodnotnými informáciami, ktoré mu pomáhajú a niekam ho posúvajú, si získavam jeho dôveru.
Kým sa ľudia reálne rozhodnú niečo si od vás kúpiť, chvíľu to trvá. Preto je dôležité zbierať emailové kontakty.
Môžete mať web, ktorý dokáže geniálne predávať, ale pokiaľ nemáte návštevnosť, nezarobíte. A preto je dôležité pracovať na návštevnosti webu tak, ako vám odporúčam v tomto článku. Ak vás táto téma zaujala, podrobne sa jej venujem v kurze “Predaj Naruby Premium“.
Inšpirujte sa a dostaňte vašich zákazníkov na váš web. Držím Vám palce.