ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

5 tipov ako dostať zákazníka na web a zarobiť viac

navstevnost_web

Máte už svoj vlastný web a nezabudli ste na najdôležitejšie ingrediencie?

Dochutili ste ho presne tak, aby mal všetko, čo zachutí vašim zákazníkom a zvýši váš predaj?

Vyhli ste sa 5 najväčším chybám na webe? 

Super, takže máte web, ktorý je schopný predávať a začať vám zarábať. Zostáva však otázka: „Komu bude predávať?“ Poviete si: „Mojim zákazníkom.“ Súhlasím s vami.  Ale oni na váš web (do vášho obchodu) neprídu len tak. Ukážte im cestu.

Musíte ich na váš web dostať.  Musíte ich prilákať, chytiť za ruku a doviesť až k vám, priamo na vašu webstránku.

Teraz vám odhalím tie najdôležitejšie techniky, ktorými sa vám to podarí.

Zapracujeme na návštevnosti vašej webovej stránky tak,  aby naň chodili mesačne nie stovky, ale tisícky ľudí.

Nebudú to žiadne všeobecné rady, ale konkrétne veci, ktoré môžete hneď aplikovať v praxi. Poďme na to, poďme zvýšiť návštevnosť vašej webstránky.

1. Píšte kvalitné články

Nepíšte lacné články. Také, ktoré napíšete za 15 minút. Poriadny článok vám bude trvať niekoľko hodín, ak má byť pre čitateľa prínosný.

Píšte hodnotné a kvalitné články, ktoré majú určitú pointu a prínos pre tých, ktorým sú určené. Nech im pomôžu vyriešiť ich problém. Venujte sa téme do hĺbky, nie povrchne.

Píšte tak, aby vás vaši čitatelia pochopili. Píšte radšej menej, ale kvalitných článkov. Nie je pravda, že by ste mali chŕliť články pomaly každý deň.

2. Píšte články pravidelne

Author.Stanovte si určitú frekvenciu.

Ideálne by bolo písať články každé dva týždne. Nastavte si určitý režim a dodržujte ho.

Pravidelnosť je základ. Ľudia sa budú tešiť na váš ďalší článok. Mne pomohla kniha „Vrchy a údolia“. Vrelo vám ju odporúčam. Vtedy som si uvedomil jednu vec:

To, čo ma dostalo na vrchol bolo, že som pravidelne a kvalitne písal. Preto to robím stále a vyhradil som si pre to čas.

Urobte to tak tiež. Rezervujte si, napríklad, každý druhý pondelok na kvalitný článok. Nech sa vaši čitatelia dozvedia niečo, čo ich vďaka vám posunie ďalej.

Inšpirujte sa pri písaní tým, s čím sa na vás zákazníci najčastejšie obracajú a čo ich najviac trápi. To sú presne témy, ktoré budú čítať.

3. Optimalizujte články

Keď už napíšete článok, optimalizujte ho pre vyhľadávače. Ja som to zo začiatku nerobil a to bola chyba. Je to potrebné, aby boli vaše články ľahko vyhľadateľné na Googli.

Ako jednoducho na to?

Vyberte si slovné spojenie, na ktoré chcete článok zamerať. Vložte ho do googla a ako začnete písať, napr. slovo chudnutie, google vám sám bude ponúkať varianty, ako: chudnutie fórum, chudnutie podľa krvnej skupiny, chudnutie plávaním, atď.

Vyberte si niektoré z týchto slovných spojení a optimalizujte naň váš článok.

Optimalizácia pre google sa robí tak, že zvolené kľúčové slová použijete:

Skvelou názornou ukážkou je môj článok Zvládanie námietok, kde vidíte hneď hore na obrázku kľúčové slovo – zvládanie námietok, to je tá url adresa a potom aj v nadpise článku.  Ďalej na nich nezabúdam ani v obsahu článku.

ako dostať zákazníka na web

Toto je rýchlokurz základnej SEO optimalizácie a spôsob, ako dostať vaše články vyššie vo výsledkoch vyhľadávania. Takto to robím aj ja.

Ale pozor! Nerobte to nasilu, nepridávajte kľúčové slová, kde sa nehodia. Článok musí mať zmysel, dobre a ľahko sa čítať.  Za a.) čitateľ ho inak nedočíta, za b.) google neoklamete. Zistí, že ste dávali kľúčové slová hala bala a môže váš článok ignorovať.

Ak je práve optimalizácia vašich článkov vaša slabá stránka, určite vám pomôže ebook, 5 chýb, vďaka ktorým prichádzate o návštevnosť.

4. Šírte články a propagujte ich

ako dostať zákazníka na webToľko času, koľko ste venovali napísaniu článku, by ste mali venovať aj jeho propagácií.

Pointou je nielen napísať článok, ale posunúť ho medzi ľudí.

  • Vytvorte si firemný profil na facebooku a zdieľajte vaše články na tomto profile. Zazdieľajte takýto článok občas aj medzi priateľmi na osobnom profile. Vyhľadajte facebookové skupiny zamerané na tému, o ktorej píšete a vložte ich aj tam.
  • Komentujte konkurenčných autorov, ktorí píšu tiež na tú tému ako vy a odkazujte tým na váš blog. Čitatelia si už prostredníctvom vášho komentu, ktorým ste prejavili, že máte k tejto téme čo dodať, nájdu cestu k vám.
  • Jeden článok zazdieľajte aj viackrát na sociálnych sieťach s odstupom času. Môžete napríklad zmeniť status, či obrázok.

5. Zbierajte kontakty na ľudí vždy a všade, kde je to možné

Možno si poviete: Ja zbieram kontakty, ale mám ich veľmi málo, ide to slabo. Možno robíte chybu v tom, akým spôsobom o kontakty žiadate.

Ak napíšete: Odoberanie newsletra, alebo Registrácia na odber článkov, nečakajte zázraky. Lebo na to sotva niekto zareaguje. Skôr by ľudí oslovilo, napríklad: Odoberať  tipy, ako sa udržať fit správnou životosprávou, alebo niečo podobné. Zmeňte to a uvidíte, že sa ľady pohnú.

Treba teda vedieť ako zbierať kontakty, a kde všade je to možné. Keď si to dobre nastavíte, vaša databáza sa bude rýchlo rozrastať.

Mne sa osvedčilo zbierať kontakty:

  • V hornej časti webu, ak je to možné – ako to mám ja na www.predajnetechniky.sk. Toto je podľa mojich štatistík miesto, na ktoré reagujú ľudia najlepšie. Odtiaľto prichádza najviac emailových adries, pretože to ľudia uvidia hneď, ako sa dostanú na môj blog. Nie každý web má túto možnosť, ideálny na to je webovač.
  • Potom napravo webu, v sidebare. To je tá časť, kde mám napríklad videokurz zdarma výmenou za email.
  • Ďalej máte príležitosť v článku. Sem treba vložiť pripomienku s odkazom, že si čitateľ môže stiahnuť váš ebook a znova získate ďalší kontakt.
  • Potom tu je ďalšia skvelá možnosť a to je pop – up vyskakovacie okno. Určite ste sa s ním už stretli. Viete si ho nastaviť tak, že si presne určíte sekundy, po koľkých (po tom, čo príde človek k vám na blog) sa mu zobrazí.

Tu vidíte ukážku zbierania kontaktov v článku aj v sidebare napravo.

ako dostať zákazníka na web

Ja sa snažím získavať na webe kontakt na klienta všade, kde je to možné. Robím to preto, aby som potom s ním mohol ďalej komunikovať, radiť mu a budovať si s ním vzťah.

Práve tým, že ho pravidelne zásobujem hodnotnými informáciami, ktoré mu pomáhajú a niekam ho posúvajú, si získavam jeho dôveru.

Kým sa ľudia reálne rozhodnú niečo si od vás kúpiť, chvíľu to trvá. Preto je dôležité zbierať emailové kontakty.

Prilákajte zákazníkov na váš web

Môžete mať web, ktorý dokáže geniálne predávať, ale pokiaľ nemáte návštevnosť, nezarobíte. A preto je dôležité pracovať na návštevnosti webu tak, ako vám odporúčam v tomto článku. Ak vás táto téma zaujala, podrobne sa jej venujem v kurze “Predaj Naruby Premium“.

Inšpirujte sa a dostaňte vašich zákazníkov na váš web. Držím Vám palce.

stiahnutie

fb-follow

 

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.