ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Kniha od Clara Shih – “Vydělávejte na facebooku” je prvá kniha o využití Facebooku a sociálnych sietí pre oslovenie potenciálneho zákazníka, pre vytvorenie lepších produktov. a taktiež k zvýšeniu predaja a tržieb.
Je rozdelená do troch časti, pričom dve z nich sú veľmi prínosné.
Táto časť knihy je najmenej hodnotná, lebo len popisuje z časti vývoj počítačov a digitálnych médií. Tieto informácie sú síce zaujímavé, ale nijako použiteľné pre prax. Hodnotu dáva až tretia kapitola tejto časti – Sociálny kapitál online sieti.
Autorka tu poukazuje na všetky výhody využívania sociálnych sietí napr. na udržanie okrajových kontaktov pri riešení potrieb alebo problémov (strata práce, zmena bydliska…), objavovanie cenných kontaktov, lepšiu kariéru a účinnejšie dosahovanie cieľov.
Socialnu sieť prirovnáva k CRM bežných ľudí. Po prečítaní tejto kapitoly som sa odhodlal každého, koho spoznám, pridať na Facebook.
V tejto časti knihy sa Clara Shih venuje možnostiam, ako využiť sociálne siete vo svojom podnikaní. Možnosti sú viaceré.
Sociálne siete možno využiť napr.: nábor ľudí, marketing, vytvorenie dôvery, plánovanie predaja, prvé oslovenie, navigácia organizáciami zákazníkov, spolupráca naprieč predajnými tímami, získanie zákazníckych referencií, budovanie trvajúceho vzťahu a zaistenie trvalej zákazníckej spokojnosti.
Všetky tieto možnosti aj bližšie vysvetľuje. Obzvlášť sa venuje marketingu a náboru, ktorých využitie je popísané v osobitných kapitolách: Marketing v sociálnych sieťach a Sociálny nábor.
Už samotný názov tejto časti dokonale vypovedá, čo sa dočítate. Teda ako postupovať pri aplikovaní výhod Facebooku do vášho podnikania. Dozviete sa, ako zapojiť svojich zákazníkov, ako rozšíriť svoj vplyv, ako udržiavať vzťahy so zákazníkmi, a akú stratégiu zvoliť.
Kniha “Vydělávejte na facebooku” je výborná kniha, ktorá vám ukáže, ako je dôležité pre podnikateľa a predajcu byť na Facebooku. Je to kľúčom k tomu, ako mať dostatok spokojných zákazníkov.
Čítali ste knihu Vydelávejte na facebooku? Aký je váš názor na túto knihu? Vyjadrite ho v komentároch pod článkom.