ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako využiť sociálne siete a ZÍSKAVAŤ nimi NADŠENÝCH KLIENTOV

Ako využiť sociálne siete, viac klientovŽijeme v dobe neskutočne rastúcej sily sociálnych sietí. To, čo pred pár rokmi neexistovalo, je dnes jedne z TOP zdrojov ako získavať klientov. Preto sa v tomto článku pozrieme na to, ako využiť sociálne siete a získať nadšených klientov.

Nezáleží na službách a produktoch, ktoré predávate. Určite vám najviac záleží na tom, aby váš klient nebol iba spokojný, ale aby bol nadšený.

K tomu sa vám parádne hodia sociálne siete. Bez spokojného nadšeného zákazníka sa dlhodobo neuživí žiaden obchodník.

Preto sa vy ako ambiciózny a perspektívny obchodník zamerajte na nadšenie klienta a dlhodobý vzťah s ním. Využite k tomu sociálne siete a presne k tomu vám v tomto článku dávam návod.

Sociálne siete zažívali posledné roky (a stále zažívajú) obrovský vzostup a rozmach čím dali jednak obchodníkom a firmám do ruky nové možnosti a nástroje, no zároveň prispeli k zavaleniu informáciami, technikami a možnosťami ako ich využívať na maximum.

Takže ako viete využiť sociálne siete na zvýšenie lojality, nadšenia a prehĺbenie vzťahu klienta?

1.Môžete využiť sociálne siete na organizovanie atraktívnych súťaží

Nič nepoteší a vášho klienta (alebo potenciálneho klienta) viac ako nečakaná výhra niečoho hodnotného, milého a užitočného. Využite preto sociálne siete na zorganizovanie originálnej súťaže, čím si posilníte svoju firemnú značku, zapíšete sa do povedomia ľudia a určite posilníte lojalitu vašich skalných fanúšikov.

Zároveň očakávajte nových klientov (nie okamžite ale v strednodobom horizonte)

customer support on twitter

A hlavne – neorganizujte súťaže IBA na jednej sociálnej siete . Prezkúmajte Pinterest, Instagram a Twitter, pretože na Slovensku s týmito sociálnymi sieťami pracuje veľmi málo ľudí, čiže si takto vytvoríte náskok pred konkurenciou.

Zároveň využite sociálne siete na to, aby ste riadne hlasno a viditeľne dali najavo víťazov, pretože vtedy ľudia (aj tí, ktorí sa nezúčastnili) zbystria pozornosť a dostanú chuť sa zúčastniť ďalšej vašej súťaže.

2.Využite sociálne siete, aby ste VTIPNE informovali svojich klientov o nových produktoch

Chystáte najbližšiu dobu spustenie predaja vášho nového produktu?

Informujte o tom vašich potenciálnych klientov prostredníctvom vtipne sformulovanej kampane, kde ľuďom vyvoláte úsmev na perách a povedia si: “Toto je sranda!”

Rozsiahla a kvalitne budovaná základňa fanúšikov na sociálnej siete je ten najefektívnejší a najlepší spôsob ako rýchlo oznámiť veľkému počtu ľudí na rôznych miestach krajiny či sveta.

Ako využiť sociálne siete, viac klientov

Keď pridáte humor, tak dáte ľuďom to, či im dnes veľmi chýba – zábavu a potešenie aj počas pracovnej doby.

Možno s tým chvíľku strávite nejaký čas (vy alebo vami najatý copywriter), no určite sa vám veľmi oplatí takto svoj čas investovať, pretože ľudia si vás v dnešnej záplave značiek, firiem, obchodníkov a predajcov omnoho rýchlejšie zapamätajú

3.Využívajte sociálne siete k tomu, aby ste odzbrojili nepríjemné typy ľudí (klientov)

Existuje špecifická skupina klientov, ktorých v biznise mať určite nechcete, no z času na čas sa vyskytnú.

Ide o klientov, ktorí si liečia svoje boľavé ego tým, že sa im stále niečo nepáči a kritizujú to. Alebo ide o energetických upírov, ktorí na zvýšenie svojej energie potrebujú zobrať energiu tomu druhému. Využite sociálne siete na to, aby ste preventívne minimalizovali dopad týchto nebezpečných typov klientov na váš biznis.

Prečo?

Pretože na internete sa všetko šíri rýchlosťou svetla a posledné čo potrebuje vaša elektronická reputácia je virálne rozšírený príspevok nejakého vášho chronického hejtera (=neprajníka)

Nikdy sa vám nepodarí sa tých ľudí zbaviť úplne a čím väčší budete, tak tým viac ich bohužiaľ budete musieť riešiť.

Vyzývajte preto ľudí, aby sa správali podľa pravidiel, pretože vy sa nimi vždy budete riadiť.

Buďte vyberavý a dávajte na klientov kritériá, keď vycítite, že je to potrebné. Zdôrazňujte tiež , že ste tu pre nich a chcete im dávať to najlepšie.

Píšte na sociálnych sieťach pre koho váš produkt nie je a akí ľudia by si ho nemali kupovať (ak predávate semináre, tak na Facebook si môžete napísať, že váš produkt nie je pre nezodpovedných, lenivých a sťažujúcich sa ľudí)

Takýmto spôsobom odzbrojíte nepríjemné typy klientov a váš biznis pôjde hladšie a plynulejšie.

 

4. Využite sociálne siete k tomu, aby ste vzdelávali vašich klientov

Vzdelávanie klientov je tá najlepšia príležitosť ako posilníte vašu značku experta a pritiahnete na seba pozornosť zo všetkých strán.

Keby som vám mal poradiť len jednu jedinú radu ako využiť sociálne siete, tak by to bola práve táto.

Naša cieľová skupina sú obchodníci a predajcovia, preto sa v článkoch na tomto blogu zameriavam na tie najlepšie články pre nich. Čiže tu nájdete články o produktivity, návštevnosti na web, budovaní databázy, o námietkach, telefonovaní atď.

To isté silno odporúčam aj vám vo vašom odvetví.

Ako využiť sociálne siete, viac klientov, vzdelávanie klientov

takto vzdelávame klientov na našej FB fan page

TIP pre pokročilých: Keď vzdelávate vašich klientov, tak to vždy spojte s úprimným poďakovaním za ich priazeň. Spojte príjemnú emóciu klienta (hodnotné info v rámci vášho vzdelávania) s ďalšou príjemnou (poďakovanie)

Záver – ako využiť sociálne siete?

Verím, že ste sa v tomto článku presvedčili, že nebyť dnes aktívny na sociálnych sieťach znamená vodu na mlyn vašej konkurencie, ktorá to robí.

Vyberte si z tohto článku presne tie spôsoby, ktoré vám najviac vyhovujú a tešte sa na pokračovanie, v ktorom sa s vami podelím o ďalšie 4 konkrétne spôsoby ako vyťažiť zo sociálnych sietí veľa nových nadšených klientov, pre ktorých budete dôveryhodný expert  a priateľ, od ktorého budú radi a často nakupovať.

 

fb-follow

Silvio Michal

pôsobím v predaji od roku 2007. V MLM odvetví som v rokoch 2007-2009 vybudoval sieť 213 partnerov v 3 krajinách. Vo svojich článkoch sa sústredím na budovanie dôveryhodnosti a príťažlivej osobnosti obchodníka prostredníctvom poskytovania kvalitných hodnotných informácií. Pomôžem vám mojimi skúsenosťami z terénu a radami z prostredia online marketingu. Som tiež autorom najpopulárnejšieho slovenského blogu o charizme a autorom online kurzov o osobnom rozvoji, do ktorých vstúpilo už vyše 250 klientov.

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.