ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Nerobte už túto chybu v emaile a získajte viac nových zákazníkov

email_chybyV emailoch, ktoré mi od vás chodia, som si všimol, že vám v nich chýba dôležitá vec.

Odstránením chyby si môžte pomôcť. Získate viac potenciálnych zákazníkov a návštevníkov vašich www stránok.

Bude vás to stáť minimum času, málo energie a žiadne peniaze. 🙂

Pýtate sa: ” Aká je to chyba?” Všimol som si, že v niektorých emailoch chýba podpis. V prípade, že tam podpis aj je, tak je veľmi strohý. Banalita? Určite nie! 

Práve podpis v emaile môže pomôcť získať nových potenciálnych zákazníkov alebo návštevníkov vašich www stránok. Musí však byť správne formulovaný.

Prečo je poriadny podpis dôležitý?

Väčšina ľudí ako podpis v emaile používa svoje celé meno alebo skratku. Skratka sa skladá zo začiatočných písmen mena a priezviska. Takýto typ podpisu nie je dostatočný, pokiaľ chcete, aby sa príjemca stal vašim potenciálnym zákazníkom.

Okrem podpisu (prípadne funkcie) je dobré umiestniť odkaz alebo vetu, ktorá ho má motivovať, aby na ňu klikol.

Pri voľbe odkazu vo vašom emaile zvážte, s kým komunikujete. Čo by ste chceli, aby daný človek urobil. Ak výhradne komunikuje s potenciálnymi zákazníkmi, tak je dobré umiestniť odkaz napríklad na stiahnutie ebooku, nejakej služby zdarma alebo na váš blog, web stránku.

Využívate už takýto podpis vo svojich emailoch? Napíšte svoje skúsenosti do komentárov pod článkom.

Chcete ešte viac tipov ako predávať?
Stiahnite si E-book: “Ako predávať a stať sa TOP obchodníkom”. E-book vo formáte PDF si môžete zadarmo stiahnuť TU.

fb-follow

 

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.