ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
V emailoch, ktoré mi od vás chodia, som si všimol, že vám v nich chýba dôležitá vec.
Odstránením chyby si môžte pomôcť. Získate viac potenciálnych zákazníkov a návštevníkov vašich www stránok.
Bude vás to stáť minimum času, málo energie a žiadne peniaze. 🙂
Pýtate sa: ” Aká je to chyba?” Všimol som si, že v niektorých emailoch chýba podpis. V prípade, že tam podpis aj je, tak je veľmi strohý. Banalita? Určite nie!
Práve podpis v emaile môže pomôcť získať nových potenciálnych zákazníkov alebo návštevníkov vašich www stránok. Musí však byť správne formulovaný.
Väčšina ľudí ako podpis v emaile používa svoje celé meno alebo skratku. Skratka sa skladá zo začiatočných písmen mena a priezviska. Takýto typ podpisu nie je dostatočný, pokiaľ chcete, aby sa príjemca stal vašim potenciálnym zákazníkom.
Okrem podpisu (prípadne funkcie) je dobré umiestniť odkaz alebo vetu, ktorá ho má motivovať, aby na ňu klikol.
Pri voľbe odkazu vo vašom emaile zvážte, s kým komunikujete. Čo by ste chceli, aby daný človek urobil. Ak výhradne komunikuje s potenciálnymi zákazníkmi, tak je dobré umiestniť odkaz napríklad na stiahnutie ebooku, nejakej služby zdarma alebo na váš blog, web stránku.
Využívate už takýto podpis vo svojich emailoch? Napíšte svoje skúsenosti do komentárov pod článkom.
Chcete ešte viac tipov ako predávať?
Stiahnite si E-book: “Ako predávať a stať sa TOP obchodníkom”. E-book vo formáte PDF si môžete zadarmo stiahnuť TU.