ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

10 RÝCHLO POUŽITEĽNÝCH tipov ako získate z Facebook-u VIAC potenciálnych zákazníkov (1.časť)

klienti z facebooku, ako získať klientov z facebooku

Predstavujete si, aké by to bolo, keby vám sami volali klienti z facebooku? 

Túžite po tom, aby sa chceli s vami stretnúť kvôli vašim produktom a službám?

Ja som pred časom tiež horúčkovito premýšľal, ako si takéto niečo môžem zariadiť.

V tomto článku vám ukážem pár užitočných tipov, ako  rýchlo si budovať dôveryhodnú značku a na základe nej získať záujem potenciálnych klientov.

Dajte si záväzok, že rady využijete hneď po prečítaní článku. 🙂

1.Spriateľte si VIP osoby

Spriateľte si ľudí, čo majú veľký vplyv vo svojej komunite, majitelia veľkých fan page stránok, mienkotvorci, rešpektované osobnosti … .

Všetci sú pre vás zaujímavé kontakty. Ľudia, s ktorými by ste sa mali kamarátiť a pomáhať im. Spomeňte ich vo svojom článku, lajkujte ich najzaujímavejšie statusy a obľubujte ich tvorbu.

Píšte pre ich blog.  Dávajte im nenápadne najavo ako napredujete. Starajte sa o nich. Proaktívne sa ponúknite, že  im pomôžete. Samozrejme bez očakávania okamžitej návratnosti.

Nebojte sa, jedného dňa si na vás spomenú. Pochopia, že ste zaujímavý, cenný človek hodný ponuky spolupráce.

Potom máte vyhraté. Ste bližšie k tomu, aby vám volali klienti z Facebooku.

 2.Tvorte neodolateľný podmanivý obsah

Klienti_z_FacebookuTúžite po tom, aby návštevník vášho webu horel túžbou pochváliť sa, aký špičkový článok našiel?

Vyvolajte u návštevníka obrovskú túžbu zdieľať váš obsah na sociálnych sieťach.

Už ste niekedy počuli výrok: “Na internete je obsah kráľ.” Presne obsah rozhodujte, či bude váš návštevník zdieľať váš obsah.

Aké sú kritériá kvalitného obsahu ?

Obsah je kvalitný, keď vášmu čitateľovi (čiže potenciálnemu klientovi) pomôžete byť bližšie a rýchlejšie k jeho cieľu. Kvalitný obsah je aktuálny, vychádza z praxe a netreba k nemu hľadať ďalšie dodatočné informácie.

Väčšina ľudí je lenivých – nechce sa im tvoriť originálny, zaujímavý, rýchlo aplikovateľný a zdieľateľný obsah.

Rozhodnite sa, že nebudete patriť k lenivej väčšine! Od dnes začnite tvoriť špičkový obsah na svoj blog, o ktorý sa stovky čitateľov pobijú, aby ho mohli s hrdosťou zdieľať. 🙂

3. Uľahčite čitateľovi vášho webu, aby zdieľal vaše články

Toto je kľúčové! Napriek tomu tak často zanedbávané. Potrebujete návštevníkovi webu spraviť zdieľanie extrémne jednoduché, jasné a pohodlné.

Ak máte web na wordpress-e, tak si dajte námahu a investujte do prémiového modulu na zdieľanie. Najpopulárnejšie moduly v oblasti sociálnych sietí sú: Digg Digg, Mashshare, Monarch a Easy Social Share.

Všimnite si napríklad tento blog. Je pre vás jednoduché tento článok zdieľať a lajkovať? Vyskúšajte si to. Inšpirujte sa. Extrémne zjednodušte zdieľanie vašich článkov a webu pre kohokoľvek, kto na váš web zavíta.

4. Investujte do profesionálnych obrázkov

klienti_z_FacebookuNaozaj chcete byť jeden z tých digitálnych zlodejov, ktorí kradnú obrázky z Google ?

Podľa mňa nie. Podľa mňa si zakladáte na svojom image profesionála.

Využívajte na svojom blogu a na svojej FB fanpage kúpené obrázky z renomovanej fotobanky.

Najlepšie na tento účel sú: dollarphotoclub.com a bigstock.com. Prvá z nich vás zaujme cenou iba 1 dolár za obrázok a druhá vám poskytne týždňovú skúšobnú dobu zadarmo.

Využite to. Zvýšte úroveň svojho blogu a fan page profi obrázkami. Podvedome svojim potenciálnym klientom dáte najavo, že vám môžu dôverovať.

5. Pochopte ako funguje PPC reklama na Facebook-u

PPC kampaň znamená Pay Per Click (platba za klik). Keď užívateľ Facebook-u uvidí váš inzerát a zároveň naň klikne, tak vtedy platíte. PPC kampaň je sama o sebe veľká veda a alchýmia.

Nateraz vám dávam do pozornosti možnosť zaplatiť za návštevnosť potenciálnych klientov peniazmi a nie časom.

Vďaka tomu, že Facebook zbiera o svojich užívateľoch omnoho podrobnejšie dáta ako napr. Google, tak máte v rukách extrémne silnú marketingovú zbraň – tzv. sociálne cielenie. Viete si vybrať napríklad: mamičku vo veku 21-23 rokov, kulturistu vo veku 33-38 rokov z Čiech alebo zadanú maturantku z Košíc atď.

Klienti z facebooku sú bližšie než si myslíte

Presne tak. Nabudúce a o tom ešte viac presvedčíte vo zvyšných 6 tipoch ako za vami prídu klienti z facebooku.

Klienti z facebooku vyslovene čakajú na to, aby ochutnali vaše služby a starostlivosť. Dajte im tú šancu a zaveďte tieto tipy do vašej každodennej praxe.

Uvidíte, že čoskoro sa vám pravidelne budú ozývať klienti. Začnú sa obracať na vás ako na rešpektovaného odborníka vo svojom obore. Držím palce!

Páčil sa vám článok? Tak ho zdiaľajte medzi svojimi priateľmi na sociálnych sieťach.

fb-follow

Silvio Michal

pôsobím v predaji od roku 2007. V MLM odvetví som v rokoch 2007-2009 vybudoval sieť 213 partnerov v 3 krajinách. Vo svojich článkoch sa sústredím na budovanie dôveryhodnosti a príťažlivej osobnosti obchodníka prostredníctvom poskytovania kvalitných hodnotných informácií. Pomôžem vám mojimi skúsenosťami z terénu a radami z prostredia online marketingu. Som tiež autorom najpopulárnejšieho slovenského blogu o charizme a autorom online kurzov o osobnom rozvoji, do ktorých vstúpilo už vyše 250 klientov.

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.