ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Zaujíma vás ako zaujať klienta na facebooku? Čítate ten správny článok. Jedna z veľkých chýb na Facebooku bude, keď si budete myslieť, že každý váš status zaujme väčšinu vašich potenciálnych klientov bez ohľadu na formu.
Nič nie je vzdialenejšie od pravdy!
To, že máte veľa fanúšikov a dodávate kvalitné statusy plné hodnoty ešte nemusíš znamenať, že okamžite vyvoláte záujem potenciálnych klientov.
Potrebujete striedať rôzne typy statusov a pridávať rôzne atraktívne formáty, ktoré si podrobne rozoberieme v tomto článku.
Kľúčom k doslova zmagnetizovaniu vašej fanúšikovskej základne bude pridávať vizuálne atraktívne a pestré statusy s úžasnou pridanou hodnotou.
Ak teda chcete výrazne viac pozornosti od vašich potenciálnych (a reálnych) klientov, tak vyskúšajte niektoré (viaceré) z týchto Facebook statusov:
Začnem rovno zhurta – jednou z najúspešnejších techník na zaangažovanie vašich fanúšikov na facebook-u.
Súťažami nielenže odmeňujete lojálnych fanúšikov, ale tiež nimi vytvárate pozitívnu atmosféru a príjemný dojem.
Každý totiž rád vyhráva!
Hrá vám tiež do karát, že neexistuje limit čo sa týka počtu alebo typu súťaží, ktoré zorganizujete.
Môžete vytvoriť náročnú súťaž, pri ktorej sa vaši fanúšikovia naozaj zapotia. Alebo môžete spustiť súťaž vo forme jednoduchého hlasovania.
Alebo vsadíte na zábavu či inšpiráciu alebo virálny cieľ – zvíťazí ten, kto bude mať najviac likov.
Vyberte si nejakú súťaž a ešte DNES ju na svojej FB stránke spustite a tešte sa zo záujmu vašich súčasných alebo potenciálnych fanúšikov.
Otázky veľmi pomáhajú v iniciovaní dialógu medzi vami a vašimi fanúšikmi.
Ak sa budete cez svoju stránku pýtať otázky, tak budete mať oveľa viac komentárov od vašich fanúšikov (a potenciálnych fanúšikov)
Prečo sú komentáre od vašich fanúšikov tak cenné a vítané? Z prozaického dôvodu:
Facebook si všíma tzv. angažovanosť vašich fanúšikov s vašou stránkou a odmeňuje stránky s angažovaným obecenstvom.
Opýtať sa otázku je tá absolútne najlepšia cesta ako rýchlo a nenútene zaangažujete vaše publikum.
Ukazujete tým, že na názoroch vašich fanúšikoch vám záleží. Samozrejme, keď na tie názory aj reagujete a odpíšete.
Keď si pýtate spätnú väzbu, tak urobte všetko, aby ste na tú spätnú väzbu aj odpísali a poďakovali sa.
Máte k dispozícii milióny vhodných otázok na rozvoj vaše osobnej alebo firemnej značky:
Pokojne experimentujte s týmito otázkami a namiešajte ten správny príťažlivý mix pre vašu stránku.
Určite poznáte to staré známe: “Fotka je hodná tisíc slov.” Lenže na Facebook-u to neplatí. Na sociálnej sieti platí, že obrázok je hoden MILIÓN slov.
Môžete vypisovať litánie, ale jedným výstižným obrázkom (ktorý trefne vystihne pointu a emócie) odkomunikujete všetko OMNOHO rýchlejšie.
Ľudia uprednostňujú obrázky pred obyčajným textom linkami.
Obrázky zasiahnu myseľ, predstavivosť a vizualizáciu vašich potenciálnych zákazníkov.
Obrázky tiež sľubujú príbeh, vykreslenie deja alebo symbol niečoho dôležitého, vtipného či inšpiratívneho.
Obrázky vaša cieľová skupina ľahšie a rýchlejšie “skonzumuje” ako obyčajný text.
Opäť však pripomínam – ak si chcete budovať cez sociálne siete značku profesionálneho obchodníka
Keď publikujete obrázky, veľmi dôrazne odporúčam dodržať tieto pravidlá:
Nie je žiadne tajomstvo, že ľudia milujú výroky a citáty – obzvlášť motivačné a povzbudivé s nadčasovou múdrosťou.
Výroky predstavujú rýchly a ľahko dosiahnuteľný spôsob ako výrazne zvýšiť mieru zapojenie a interakcie s vaším publikom. Výrokmi získate veľa pozornosti, zdieľaní a lajkov prakticky okamžite.
Krásna výhoda pre vás je, že môžete postovať text ale aj obrázky. Tu si pozrite učebnicovú ukážku využitia tejto techniky v článku s názvom: “Motivačné citáty o úspechu”
Opäť tu platí, že všetko s mierou. Sústreďte sa na budovanie dôvery kvalitným obsahom a nie na zahlcovanie vašej FB stránky desiatimi výrokmi denne.
Nasledujúca štatistika vás možno šokuje:
Keď sa pozrieme na business videá, tak Facebook je populárnejšia platforma ako Youtube. A to už je čo povedať!
Ak chcete zaujať vašich potenciálnych klientov alebo sa pripomenúť tým súčasným, tak postnite (zverejnite) na svojej stránke výnimočné, nezvyčajné, vtipné alebo inšpiratívne video.
A sledujte ako raketovo vystrelí dosah vášho videa nahor. A s ním aj pozornosť, ktorú takto získate pre svoju stránku, značku či projekt.
Videá sú tie najzdieľanejšie príspevky na Facebook-u a dokážu prerozprávať príbeh lepšie než AKÁKOĽVEK iná forma obsahu.
Máte 2 možnosti:
Veľmi vám odporúčam tieto 2 typy videá kombinovať, striedať a vyťažiť z nich tak úplne maximum.
Čudovali by ste sa koľko marketérov, podnikateľov či “expertov” na sociálne siete
Už len samotným pridaním výzvy k akcii zvýšite svoju úspešnosť.
Je to neuveriteľné, ale je to tak!
Zamyslite sa nad tým na chvíľku – vaša ponuka sa nezmení, kvalita vášho produktu sa nezmení, vnímanie vašej značky sa nezmení
Jediné, čo sa zmení je, že fanúšikovi vašej stránky JASNE a ZROZUMITEĽNE oznámite, čo má (vo vlastnom záujme a pre svoje dobre) urobiť.
Ľudia reagujú lepšie, keď JASNE vedia, čo majú spraviť. Vám to zvýši konverzie a fanúšik je menej dezorientovaný.
Ideálny stav… keď samozrejme viete, že to potrebujete urobiť.
Chcete, aby komentovali váš status? Vyzvite ich k tomu!
Chcete, aby zdieľali váš status? Vyzvite ich k tomu!
Chcete, aby lajkovali váš status? Vyzvite ich k tomu!
Facebook je fantastická platforma, na ktorej pribudne denne takmer 400 000 nových užívateľov. Prečo by ste nemali mať nejaké percento z tohto množstva ako svojich potenciálnych klientov?
S viac než miliardou používateľov poskytuje Facebook nepredstaviteľné možnosti získavania nových klientov a biznis kontaktov.
V prvom rade potrebujete získať si pozornosť ľudí a až potom sa zaoberať ďalším budovaním a zveľaďovaním vzťahu.
V tomto článku som vás naučil 7 najlepších a najefektívnejších spôsobov ako si efektívne zaslúžiť a prilákať pozornosť možných zákazníkov.
Vyberte si ten spôsob, ktorý vám najviac vyhovuje a pustite sa do aktívneho, profesionálneho spravovania vašej facebook stránky.
Napíšte mi do komentárov, ktorý spôsob ste si vybrali.
Chcem vedieť, že ste čítali tento článok a pomohol vám.