ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

4 SMRTEĽNÉ HRIECHY, s ktorými vaša osobná značka na sociálnych médiách poriadne UTRPÍ

Vaša príťažlivá osobná značka na sociálnych sieťach je niečo tak dôležité, cenné a hodnotné.

Zároveň je to bohužiaľ tak podceňované.

Vidím to na Facebooku, Twittri, LinkedIn-e, Google+ takmer každý deň.

Napríklad moja kamarátka – veľká profesionálka vo svojom obore – pravidelne púta pozornosť svojho okolia na blbostičky malichernosti a žabomyšie vojny.

Aký obraz podľa vás vytvára?

Presne tak, jej značka a reputácia dostáva poriadne do tela.

Vaša charizmatická osobná značka na Internete

Chcete, aby ste boli na internete príťažlivá charizmatická osobná značka?

Majte v prvom rade na pamäti, že úspešné (charizmatické) značky komunikujú priamo kpodvedomiu človeka (potenciálneho klienta)

Keď už viete, že úspešné osobné značky komunikujú priamo s podvedomím druhej strany, tak majte tiež na pamäti, že sa ako osobná značka potrebujete prezentovať v pozitívnom a príjemnom svetle.

Len tak sa totiž stanete príťažlivejším človekom pre klientov na uzatváranie obchodu a pre top esá na spoluprácu vo vašom obore.

Tento článok som pre vás pripravil tak, aby som vám pomohol vyhnúť sa smrteľným hriechom pri budovaní vašej charizmatickej osobnej značky na sociálnych sieťach.

Takže kedy zabijete vašu osobnú značku na sociálnych sieťach?

1.KEĎ BUDETE PRESVEDČENÝ, ŽE SVET SA TOČÍ OKOLO VÁS

Napriek všeobecne rozšírenému názoru – vaša magnetická značka nie ste LEN vy.

Ide skôr o súbor všetkých vašich typických čŕt a charakteristík.

Ja osobne vnímam osobný branding ako spôsob, ktorým viem pomôcť mojej cieľovej skupine.

Byť štedrý, prekonávať očakávania druhej strany a vždy poskytovať omnoho viac ako sa od vás čaká.

To všetko sú cenné devízy a charakteristiky,  s ktorými svoju značku raketovo naštartujete.

Keď budete podvedome presvedčený, že svet sa točí okolo vás, tak si nikdy nevybudujete pevné, lojálne dlhodobé vzťahy s VIP osobnosťami vo vašom okolí.

Na vnímanie vašej značky má obrovský vplyv aj rešpekt a lojalita vášho tímu, čo je ďalší dôkaz toho, že svet sa netočí len okolo vás.

Drvivá väčšina ľudí si podvedome stále nahovára, že bez nich by to celé skončilo. Čo keď nie?

Váš tím je pre vás rovnako dôležitý ako vy sami.

Denne si preto pokorne uvedomujte, že vaše okolie, tím, životný partner majú obrovský podiel na tom, kde ste teraz.

2.KEĎ BUDETE STÁLE ČERPAŤ A ZDIEĽAŤ CUDZÍ OBSAH

Toto je dosť častá chyba, ktorá vedie k tomu, že ľudia budú považovať za autoritu postupne iné osobnosti a osobné značky ako vás.

Ľudia (potenciálni klienti) si dennodenne všímajú, či si viete nájsť čas na pridanie osobnej poznámky, odkazu alebo niečoho vlastného z vášho štýlu.

Takéto gestá totiž dávajú najavo, že ste slušný, zdvorilý a venujete pozornosť detailom.

Ste ochotný urobiť viac ako len obyčajné zazdieľanie obsahu od cudzieho človeka.

Okrem toho dáte svojim vlastným unikátnym obsahom aj podvedome najavo, že ste na slovo vzatý expert, ktorý rozumie svojej problematike a je autorita.

To všetko krásne prispieva k výnimočnosti a úspechu vašej osobnej značky.

Osobná značka a cudzí obsah

Existuje ešte niečo horšie ako zdieľanie cudzieho obsahu. Keď cudzí obsah vydávate za svoj.Nerobte to. Proste to nerobte.

Nikdy!

3.KEĎ ZANEDBÁTE OFFLINE BUDOVANIE VAŠEJ ZNAČKY (mimo internetu)

osobná značka offline, mimo internetu značka

offline aktivity pri budovaní vášho osobného brandu su mimoriadne dôležité

Ako si všímam mnohých odborníkov a expertov v mojom okolí, tak toto je dosť častý príklad

Keď totiž nedokážete vytvoriť pákový efekt pre svoju značku a preniesť svoj príbeh, expertízu, autoritu a charizmu do živého sveta, tak…

… niečo nie je v poriadku.

Prinajlepšom sa oberáte o cennú príležitosť.

Učebnicová ukážka na československom trhu – ako budovať svoj osobnú značku – je môj dobrý známy – Martin MAŽÁR  expert na predaj. Martin využíva pravidelne nové a nové príležitosti ako profesionálne budovať svoju značku na živých akciách.

Myslite preto na to, že dlhodobo úspešná značka potrebuje nevyhnutne prestížne offline podujatie narvaté ďalšími prestížnymi VIP osobnosťami.

Keď sa spoľahnete len na internet, tak nikdy v živote nevyužijete svoj potenciál naplno

Perfektným príkladom je aj ďalší môj známy a biznis partner – Michal Kopecký a jeho geniálny blog MichalKopecky.sk

Michal sa nielenže zúčastňuje živých akcií (UnderGround Marketing, Raketovy Web LIVE plus svoje vlastné živé akcie) ale mnohé z nich aj iniciuje (stretnutia skupiny Učíme sa podnikať)

To je presne spôsob, ktorý chcete nasledovať a chcete sa ním inšpirovať. Spolu s online budovaním vašej osobnej značky vytvoríte skvelú a žiadúcu synergiu.

Možno vám napadne, že to má aj nevýhody.

Áno, ale iba čiastočne.

Jedna z mála nevýhod budovania vašej silnej prestížnej osobnej značky cez živé akcie je pochopiteľne v menšej páke. Inými slovami – cez internet viete pokojne osloviť tisíce ľudí každý deň.facebook twitter linkedin, offline akcie, osobná značka

Toto sa vám offline veľmi ťažko podarí pravidelne a konzistentne. No každý z účastníkov tejto LIVE akcie príde domov a hádajte čo?

Zazdieľa svoje dojmy, fotky a emócie na niektorej zo svojich sociálnych sietí. A razom sa stane z “nevýhody” výhoda.

Nebyť živých akcií, nikdy by som sa nezoznámil s ľuďmi, ktorí mi pomohli dostať sa tam, kde som teraz.

Spíšte si preto teraz aspoň 3 konkrétne realizovateľné spôsoby ako posilníte vašu osobnú značku pomocou prestížnych živých akcií.

Myslím to vážne – urobte toto cvičenie.

4.KEĎ BUDETE NEAUTENTICKÝ A NEKONGRUENTNÝ

Keď sa vedome či nevedome rozhodnete niečo predstierať, tak vždy s vašou osobnou značkou podstupujete vražedné riziko.

Spomeňte si ako ste sa naposledy cítili, keď ste z niekoho vycítili neúprimnosť, faloš, predstieranie či umelosť.

Nič neodradí od spolupráce a prehlbovania vzťahu viac ako neautentickosť a nekongruentosť. Navrhujem teraz krátke jazykové okienke, ale nebojte sa – bude to rýchlovečka:

Neautentický – Chcete byť ako niekto iný a správať sa ako niekto, kým nie ste.

Nekongruentný – Nesedí to, čo píšete a hovoríte s tým, ako vystupujete a ako sa správate. Nie ste proste v súlade.

Určite poznáte vo svojom okolí veľa ľudí, ktorí sa dopúšťajú tohto smrteľného hriechu pri budovaní svojej osobnej značky.

Vyhnite sa tomu a robte všetko preto, aby ste boli autentický a kongruentný. Aby ľudia z vás cítili človečenstvo, prirodzenosť a ľudskosť.

Možno si teraz ani neviete naplno uvedomiť význam týchto kvalít pre úspech vašej charizmatickej osobnej značky.

Tak či tak určite tušíte, ako hodnotné pre vás bude byť autentický a prirodzený.

Pritiahne to k vám klientov rýchlosťou svetla, zvýši vaše provízie a pomôže vám stať sa top obchodníkom.

Zdroj článku: http://www.tajomstvacharizmy.sk/

fb-follow

Silvio Michal

pôsobím v predaji od roku 2007. V MLM odvetví som v rokoch 2007-2009 vybudoval sieť 213 partnerov v 3 krajinách. Vo svojich článkoch sa sústredím na budovanie dôveryhodnosti a príťažlivej osobnosti obchodníka prostredníctvom poskytovania kvalitných hodnotných informácií. Pomôžem vám mojimi skúsenosťami z terénu a radami z prostredia online marketingu. Som tiež autorom najpopulárnejšieho slovenského blogu o charizme a autorom online kurzov o osobnom rozvoji, do ktorých vstúpilo už vyše 250 klientov.

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.