ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako sa dá za pár dní získať pozornosť desiatok MILIÓNOV budúcich klientov ?

Apozornosť klientov, ako získať pozornosť klientov ?j vás niekedy napadne otázka: “Ako môžem v krátkom čase získať masívnu pozornosť svojich potenciálnych klientov?” Odpoveď na ňu môžete získať v tomto článku:

Máme za sebou premiéru dlho očakávaného filmu Terminátor 5:Genisys.  Pri tejto príležitosti sa tvorcovia filmu rozhodli pre naozaj netradičný a silný marketing.

V hlavnej úlohe sa pochopiteľne ocitol ostrieľaný herec a zároveň hlavná postava Terminátora 5 – Arnold Schwarzenegger.

Vychutnajte si ako sa zhostil tejto netradičnej hereckej úlohy:

 

Ako sa dá za pár dní získať pozornosť desiatok miliónov potenciálnych klientov ?

Analýza úspechu tohto virálneho videa

Poďme si zanalyzovať toto úspešné video a zamerajme sa veci, ktoré si z neho viete zobrať a zvýšiť svoju úspešnosť v predaji svojich produktov a služieb.

Toto je 5 kľúčových bodov úspechu tohto videa.

 

1.Úspech a reputácia silnej značky

 

Hlavný dôvod úspechu tejto virálnej kampane spočíva v okamžitom rozpoznaní tejto značky – Terminátor. Arnold symbolizuje úspech a to vytvára dôveru.

V získavaní klientov vám preto najviac pomôže mať vybudovanú silnú značku. To bude vaša najsilnejšia devíza. Keď som v roku 2011 pomáhal organizovať jediný živý seminár Briana Tracyho na Slovensku, tak si pamätám jeho fantasticky výstižnú vetu: “Vaša značka je o vašej 100 % dôveryhodnosti, a to je v teréne vaše absolútne najcennejšie aktívum.”

Keď ešte nie ste silná značka, tak s akou silnou značkou sa viete spojiť/spriateliť vy ?

Keď sa spojíte so silnou, úspešnou značkou, tak ostatní vám budú automaticky podvedome rýchlejšie dôverovať a časť úspechu a autority úspešnejšej značky prejde v mysliach potenciálnych klientov aj na vás.

Spíšte si preto aspoň 10 spôsobov ako sa môžete v mysliach potenciálnych zákazníkov stať omnoho dôveryhodnejšia a známejšia značka.

 

2.Ľudskosť hlavného aktéra

 

ako prilakat klientovArnold Schwarzenegger je už desaťročia známy svojou ľudskosťou, otvorenosťou a bezprostrednosťou. Môžete si to všimnúť vo viacerých pasážach daného videa (fotenie a objímanie sa s fanúšikmi, srandovanie, samotné prijatie tejto výzvy urobiť si srandu aj zo seba)

Zaujímavé je, že Arnold má všetky dôvody, aby si užíval status celebrity so všetkými neduhmi s tými spojenými (namyslenosť, nadradenosť, odmeranosť, maniere celebrít…). Hlavná krása tohto videa je v tom, že Arnold Schwarzenegger si dokáže zo seba urobiť srandu, zasmiať sa s okoloidúcimi, zavtipkovať na rôzne témy…

Neberie sa príliš vážne a vie sa podujať aj na takúto zábavku.

Poznám veľa finančne úspešných obchodníkov, ktorí sa berú príliš vážne, sú presiaknutí egom, odmeraní, strojení, nafučaní a v živote by si nevedeli zo seba urobiť srandu v záujme charitatívnych účelov.

Keď som začíal v teréne, tak som mal problém presne s týmto – neuvedomoval som si, že moja strojenosť , umelosť a neprirodzenosť mi nielenže bránila uspieť, ale dokonca druhých od spolupráce so mnou vyslovene odrádzala.

Ako ste na tom vy ?

Cítia z vás klienti ľudskosť namiesto strojeného predstierania a umelosti ? Vidia, že môžu obchodovať s prirodzeným človekom bez masky ?

Ak áno, máte omnoho vyššiu pravdepodobnosť, že vám budú dôverovať a že od vás nakúpia.

Dajte si záväzok, že budete v teréne prirodzený, autentický a ľudský.

3.Punc exkluzivity

exkluzivitaToto video malo taký úspech aj vďaka očakávaniam ľudí k novému filmu Terminátor 5. Všetci fanúšikovia tejto legendárnej série dobre vedeli, že sa chystá premiéra. A byť na premiére je niečo výnimočné, exkluzívne, jednorazové.

Niečo, čo prichádza naozaj len raz za čas (pár rokov).

Aký punc exkluzivity viete svojim klientom poskytnúť vy ?

Akú neodolateľnú, jednorazovú, výnimočnú ponuku viete dať svojim potenciálnym zákazníkom ?

Čo neopakovateľné, exkluzívne im viete prezentovať, tak aby ste autenticky vyvolali punc exkluzivity ?

 

4. Charitatívny účel

 

Okrem komerčného zamerania kampane si Arnold dal za cieľ, že pomôže neziskovej organizácii Mimoškolské hviezdy (After School-All stars)

Organizácia “Mimoškolské hviezdy” (After School-All stars) poskytuje komplexný rozsiahly mimoškolský program pre deti a mládež zo sociálne slabšieho prostredia. Cieľom je, aby boli deti a stredoškolská mládež boli v bezpečí, vyhli sa rôznym nástrahám dnešného sveta a aby uspeli v škole a v živote. Víziou organizácie je, aby si mladý človek našiel prácu, ktorú miluje a časom bol prínos pre komunitu kde žije.

 

Pozornosť budúcich klientov si zaslúžite o to viac, keď z vás budeš vyžarovať vyšší zmysle vášho úsilia.

 

Keď dáte autenticky najavo, že pracujete aj pre vyšší, šľachetnejší zmysel ako len zarobiť provízie, tak výrazne zvýšite svoju dôveryhodnosť a stanete sa príťažlivejším pre každého potenciálneho klienta.

Dajte si záväzok, že najbližšie dni nájdete aspoň 1 spôsob ako pomôcť ľuďom/organizáciám a komunitám, ktoré to veľmi potrebujú.

5. Masívna podpora partnerov

ako prilakat zakazníkovTesne pred spustením tohto videa a celej reklamnej kampane na podporu Terminátora boli dohodnuté vzájomne výhodné partnerstvá so silnými partnermi, ktorí sa zapojili do kampane, zdieľali video a šírili povedomie o tomto produkte.

Video zdieľali väčší či menší názoroví lídri s veľkou fanúšikovskou základňou (desiatky až stovky tisíce odberateľov)

Bez tejto podpory by dosiahnutie 22 miliónov pozretí trvalo pár týždňov až mesiacov a nie pár dní.

Podpora silných partnerov vám dá silné momentum, ktoré vás katapultuje do výšin. (Samozrejme, ak chcete získať podporu príťažlivých, silných partnerov, tak berte ohľad najprv na 1.bod: Silná značka s reputáciou.)

 

 

Verím, že vám tento vzdelávací článok prinesie nové tipy a inšpiráciu pre váš úspech v predaji.

Urobte mi radosť a prepošlite link na tento článok dvom svojim známym. Určite im pomôže a obohatí ich

Ako sa vám páčilo toto video a článok ? Nechajte mi komentár dole pod článkom.

 

 

fb-follow

Silvio Michal

pôsobím v predaji od roku 2007. V MLM odvetví som v rokoch 2007-2009 vybudoval sieť 213 partnerov v 3 krajinách. Vo svojich článkoch sa sústredím na budovanie dôveryhodnosti a príťažlivej osobnosti obchodníka prostredníctvom poskytovania kvalitných hodnotných informácií. Pomôžem vám mojimi skúsenosťami z terénu a radami z prostredia online marketingu. Som tiež autorom najpopulárnejšieho slovenského blogu o charizme a autorom online kurzov o osobnom rozvoji, do ktorých vstúpilo už vyše 250 klientov.

Komentáre

  • Martin 23.07.2015 06:35

    Skvělý článek, děkuji za informace, které mu pomohly uvědomit si několik důležitých věcí.

    • Silvio Michal 23.07.2015 06:53

      Ďakujem pekne, Martin za váš komentár.

      Teší ma, že vám môj článok pomohol verím, že to využijete na získanie nových klientov. Určite si prečítajte aj ostatné články na tomto blogu

      veľa úspechov vám prajem
      Silvio MICHAL

Pridať komentár

* Nezapomeňte na povinné pole.