ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
95 % obchodníkov nie je schopných sa dlhodobo uživiť predajom.
Preto po čase začnú brať obchod len ako privyrobenie popri hlavnej práci alebo s predajom úplne skončia.
Obchodníci za príčinu svojho neúspechu väčšinou považujú zlé produkty, slabý záujem, nízku kúpnu silu obyvateľstva a podobne. Pritom príčina je častokrát niekde inde.
Skúsenosť mi hovorí, že väčšinou je to na strane obchodníka (aj keď z času na čas za to môžu aj zlé produkty). Väčšinou v každom regióne, kde sa obchodníci sťažujú je možné nájsť takého, ktorému sa darí (aj keď iným nie).
Veci väčšinou nie sú tak zložité, ako sa na prvý pohľad zdajú. Za neúspechom obchodníkov sú zväčša dve príčiny:
Mnohí sa vrhnú do práce obchodníka s nadšením, chodia od zákazníka k zákazníkovi, aj napriek tomu nemajú úspech. Nevedia totiž predávať.
Práca v obchode je špecifická tým, že vyžaduje neustále vzdelávanie.
Jednak na začiatku kariéry obchodníka, ale aj neskôr.
Pokiaľ sa obchodník hneď nezačne učiť ako úspešne predávať, tak šanca, že uspeje a dlhodobo vydrží v predaji je mizivá.
Okrem začínajúcich obchodníkov sú ohrození i tí starší – skúsení. Práve títo si častokrát myslia, že to, čo im fungovalo (alebo dnes funguje) im bude fungovať i v budúcnosti. Nie je to tak.
Zažil som to sám na sebe. To, čo mi fungovalo pred 10 rokmi, dnes už nefunguje tak efektívne. Stále je možné predávať aj tým starým spôsobom, ale práve nové metódy predaja dokážu zarobiť ďaleko viac.
Z toho dôvodu žiaden obchodník by nemal zaspať na vavrínoch, a mal by neustále robiť niečo pre rozvoj svojich predajných zručnosti. Ja preto, neustále čítam knihy z oblasti predaja a snažím sa navštevovať rôzne tréningy.
Pred pár dňami som si kúpil kurz o email marketingu (vidím v ňom budúcnosť predaja) a to aj napriek tomu, že ho už využívam vo svojej praxi. Je však mojim cieľom neustále napredovať, zlepšovať sa a zvyšovať efektívnosť svojej práce.
Druhá príčina prečo mnoho obchodníkov zlyháva je, že nemajú dostatok aktivít. To znamená, že v realite sa stretávajú s malým počtom zákazníkov, čo vedie k nízkym zárobkom.
Tu je jediný liek, zvýšiť počet telefonátov zákazníkom, čo bude mať za následok nárast počtu stretnutí a v konečnom dôsledku aj provízií (mzdy).
Takže pokiaľ chcete byť dlhodobo úspešní, kúpte si nejakú knihu (ja kupujem v upbook.sk) alebo si stiahnite e-book, ktorý dočasne dávam zadarmo, alebo choďte na nejaký tréning.
Proste začnite sa vzdelávať a skúste robiť aspoň o jeden telefonát denne navyše. Uvidíte výsledky už v najbližšej výplate. Budem vám v tomto držať palce.