ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Majitelia maloobchodnej predajne sa môžu čudovať, prečo tak málo ľudí chodí do ich predajne.
Niekedy za to môžu predavači a nemusia o tom ani vedieť.
Minule som prechádzal mestom a všimol som si, že niekto u nás otvoril novú krčmu.
Ako to zvykne chodiť, tak na začiatku nebýva zákazníkov veľa. Skôr naopak, je ich málo.
Avšak v tomto prípade, ani čašník tomu nepomáhal. Pravdepodobne nechtiac odrádzal potenciálnych zákazníkov , aby nevstúpili do tejto krčmy.
Všimnite si fotografiu vyššie. Uprostred je nové pohostinstvo, o ktorom som hovoril. V tom čase tam nikto nie je.
Čašník, aby zabil nudu (pravdepodobne všetko, čo mal urobiť už spravil), tak si sadol na schody a pozerá, čo sa deje na ulici. Netuší, že tým odrádza potenciálnych zákazníkov od vstupu do krčmy.
Väčšina ľudí, ktorí by sa možno aj chceli osviežiť pivkom alebo kofolou, radšej uprednostnia iný podnik. Ten, kde im nikto nebráni vo vstupe do podniku.
Veľa ľudí nie je veľmi komunikatívnych voči cudzím ľuďom alebo nechcú niekoho obťažovať.
Preto je im zaťažko povedať: “Dovolíte, prosím.” alebo “Môžem ísť do vnútra?”
Radšej volia menej náročnú cestu, ďalšiu najbližšiu krčmu. Samozrejme to neplatí na všetkých ľudí. Štamgasti, aj napriek sediacemu čašníkovi, by vošli do vnútra.
Keby sa jednalo o unikátnu predajňu, ktorá predáva špecializovaný tovar a človek, ktorý kvôli nákupu meral dlhú cestu, tak by určite nešiel do najbližšej inej predajne.