ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

8 citátov od Martina Mažára, ktorými potvrdil zlaté pravidlo úspešného obchodu. (2. Časť)

Práca úspešného obchodníka je predpoklad úspechu. Dosiahnite viacChcete byť v biznise úspešný? Starajte sa o svojich klientov! Pomáhajte im, raďte, až potom predávajte.

Vravíte si, čo za somariny to tu píšem?

Žiadne hlúposti, ale jednoduché pravidlo, ktoré vám pomôže rozhýbať váš biznis.

Predstavte si, že podnikáte v oblastí realít. Pomáhate ľuďom predávať nehnuteľnosti. Hľadáte pre nich ich vysnívaný domov.

Čo by sa stalo, keby ste im poradili:

  • ako ušetriť peniaze na katastri,
  • ako rýchlo nájsť platiaceho kupca,
  • ako nájsť spoľahlivého realitného agenta

Napadlo vám, že by ste prišli o klienta?

Ste presvedčený, že s návodmi „Ako na to“ klient odíde a všetko si spraví sám? OMYL!

Neodíde a nespraví. Viete prečo?

Ľudia sú leniví a pohodlní. Radšej využijú službu kvalitného experta.

Vďaka radám a tipom, ktoré dávate, vás ľudia zaradia medzi tých, ktorí sa vo svojom obore vyznajú. Avšak musia to byť rady, ktoré ľuďom naozaj pomôžu. Všeobecné teórie rozhodne nezaberajú.

Pred nedávnom som si zobrala na mušku tie najlepšie rady a citáty pre obchodníkov od Martina Mažára.

Dnes sa zameriame na ďalšie tipy, vďaka ktorým váš obchod bude ešte úspešnejší.

# Citát 5

„Predajca 21. storočia ide s dobou, nezaspal v minulom storočí. To je cesta k úspechu.“ Martin Mažár

Dokonale kopírujete vášho manažéra a aj tak sa vám nedarí? Pri komunikácii s klientom cítite, že niečo nepríjemné visí vo vzduchu a vy netušíte, čo to môže byť? Veď všetko robíte tak, ako vám povedali.

Jediný rozdiel je vo výsledku. Ten váš sa ani zďaleka nepodobá výkonu vášho učiteľa.

Netreba zabúdať, že doba sa mení. Máme rýchlejšie autá, výkonnejšie počítače, takmer všetko vybavíme na jeden klik.

Je naivné si myslieť, že obchod sa týmto zmenám vyhol. Nie nevyhol! Aj obchod kráča ruka v ruke s novinkami doby. Čo je horší?

Ako automobilový pretekár môžete vedieť všetky zručnosti svojho trénera, ale ak budete pretekať na aute, na ktorom pretekal váš tréner, v časoch keď bol ešte pretekárom, NIKDY nedosiahnete úspech.

# Citát 6

„Pokiaľ ľudia nevedia čo robíte a ako im môžete pomôcť, nikdy vám sami nezavolajú. Ak nezavolajú vám, zavolajú vašej konkurencii.“ Martin Mažár

Celkom jednoduché, nemyslíte?

Čo by ste spravili, keby sa vám pokazil záchod. Voda by striekala všade naokolo. Na dlážku, na steny, proste katastrofa. Čo urobíte ako prvé (okrem toho, že vypnete vodu)?

Sadnete za počítač a googlite. Hľadáte voľného opravára vo vašom okolí.

Klienti sa od vás ničím nelíšia. Ak o vás nevedia alebo vás nenájdu na webe, nezavolajú vám. Nie preto, že by nechceli. Nevedia o vás.

Dajte o sebe vedieť bez nepríjemného pocitu vnucovania sa. Ako na to sa dozviete v tomto videu.

# Citát 7

„Dôležité kšefty a vzťahy sa budujú cez komunikáciu.“ Martin Mažár

Vraví sa, že obal predáva. Ani u ľudí to nie je iné.

Môj príbeh o Martinovi Mažárovi a svadobnom obleku už poznáte. (Ak nie, môžete si ho TU prečítať)Teraz mi napadol iný. Je ich viac, ale tento sa mi tu hodí.

S Martinom som začala spolupracovať vo februári tohto roku. Po dvoch mesiacoch spolupráce som od neho z ničoho nič dostala otázku: „Čo môžem pre teba spraviť, aby si sa vo firme lepšie cítila?“

Som skoro odpadla. Tak takúto otázku som ešte od svojho šéfa nedostala. Normálne som nevedela reagovať. Vôbec si nepamätám moju reakciu, ale určite som koktala, habkala a mala mierne zatmenie mozgu.

Dodnes si pripadám ako Alenka v krajine zázrakov. Spôsob komunikácie má na tom určite svoj podiel.

# Citát 8

„Ľudia nakupujú od ľudí, ktorí sú im sympatickí, a ktorých majú radi.“ Martin Mažár

Je sobota ráno a aj dnes si užívam príjemnú atmosféru malého mestského trhoviska. Ľudia, voňavá zelenina, štrngotanie mincí. Túto atmosféru jednoducho milujem.

Spoza pultu na mňa zakričí usmievavá babička: „Pani, poďte ochutnať jablká. Sú vynikajúce. Nehanbite sa a vezmite si kúsok.“ „Za vyskúšanie nič nedám,“ povedala som si a zahryzla som do krásneho červeného jablka.

Jeho chuť ma vôbec nesklamala. Tri kilá putovali rovno do môjho ruksaku. Škoda, že tento malý trh funguje u nás iba cez víkend.

Aj vy vnímate rozdiel medzi týmto nákupom a nákupom v hypermarkete? Ja rozhodne áno.

Je veľa spôsobov ako zaujať klienta a odlíšiť sa od iných obchodníkov. Malý kompliment rozhodne nie je na škodu. Ale POZOR!

Mali by ste poznať pravidlá dávania komplimentov, ináč to môže skončiť ako jedna veľká katastrofa.

fb-follow

Dana Piljarová

spolupracujem s Martinom Mažárom a v rámci firmy NARUBY, s.r.o. sa venujem aj správe viacerých fan pages na Facebooku. Som autorkou ebooku „30 super účinných FB statusov“,

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.