ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

8 citátov od Martina Mažára, ktorými potvrdil ZLATÉ PRAVIDLO úspešného obchodu. (1. Časť)

úspech šťastie biznis, šťastný a úspešnýNie nadarmo sa hovorí „Náš zákazník, náš pán.“ Prvý krát (aspoň čo si pamätám a vrylo sa mi to do pamäte) som sa s tým stretla pri nakupovaní svadobného obleku pre môjho manžela.

Spoločne sme si vyhliadli obchod a zamotali sme sa do nádherných pánskych oblekov. Bola ich tam riadna kopa. Neskutočná kopa všakovakých oblekov.

Možno milujete široký výber, ale mňa to dostáva do úzkych. Proste neviem si z veľkého množstva vybrať. Bude lepší oblek s jedným rázporkom alebo radšej s dvomi? Viac sa hodí tmavý alebo svetlý oblek? Pre mňa riadna dilema.

V hlave mi vírilo príšerne veľa otáznikov. Možno aj nad ňou, pretože si nás všimol jeden obchodník. Príjemným krokom doslova k nám pritancoval. Milo sa usmial a spýtal sa, s čím nám vie pomôcť.

Výsledkom našej debaty bola kúpa obleku, košele aj kravaty. Kúpili sme viac, ale vôbec som nemala pocit, že sme do niečoho nútení. Práve naopak. S kúpou sme boli tak spokojní, že sme sa k nášmu obľúbenému predajcovi vracali.

Roky ubiehali, zmenili sme mesto nášho bývania a postupne sme nášho predajcu stratili. Proste život…

Niekto hore si povedal, že tento obchodník jednoducho patrí do môjho života. Presne po 10tich rokoch som Martina Mažára spoznala v obchodníkovi, pri ktorom sme s manželom kupovali svadobný oblek.

Dnes s Martinom nielen spolupracujem, ale sa aj od neho učím. Aj po toľkých rokoch v ňom ostalo úprimné zameranie sa na klienta. Na to, aby bol klient spokojný.

Do očí vám určite udrie ľudský prístup k zákazníkom. Človečina ním doslova smrdí a to si na ňom cením najviac. Ináč sprchuje sa, takže čo sa týka smradu, je to úplne v pohode.

Povedala som si, že to stojí za to, priniesť vám pár úžasných citátov od tak skvelého človeka akým je Martin Mažár. Martin, ďakujem…

# Citát 1

“Pri hľadaní potenciálnych klientov platí jedno pravidlo: HĽADAŤ treba NEUSTÁLE.” Martin Mažár

Presne tak, netreba zaspať na vavrínoch. Dobrý klient nie je nikdy na zahodenie.

 Len kde ho hľadať?

 Predtým, ako si zodpoviete túto otázku, treba si položiť inú. Kto je mojim klientom? Odpoveď všetci sa neráta! Čím presnejší bude popis vášho ideálneho klienta, o to ľahšie sa vám bude hľadať.

Je rozdiel, či ste expert na hypotéky alebo výživový poradca. Každý bude mať svoju cieľovú skupinu. A mierte presne.

Pomáhate mladým rodinám s vybavením hypotéky? Navštívte detské ihriská. Zoberte svoje dieťatko a hajde na ihrisko. Ak nemáte, požičajte si. Vaša sestra sa tomuto návrhu určite poteší. J Čudovali by ste sa, čo všetko mamičky počas hry preberú.

Nezabudnite však na úprimný záujem im pomôcť. Ak to budete brať ako vypočítavú hru, ľudia to z vás určite vycítia. Nie sú hlúpi.

Ak neviete, kde začať, pozrite si VIDEO Systém na získavanie kontaktov na potenciálnych klientov

# Citát 2

„Pokiaľ budete produkt ponúkať nesprávnym ľuďom, veľa provízií nenamútite.“ Martin Mažár

 

Je veľmi dôležité vedieť, kto je vašim klientom. Už pri predchádzajúcom citáte som spomínala, že odpoveď „VŠETCI“ je vám (slušne povedané) na nič.

Cieliť na všetkých je totálna hlúposť. Trošku to preženiem. Povedzme, že neznášate nafúkaných a arogantných frajerov. Túžite po milom a úžasnom chalanovi. Jedného dňa ste dostali pozvánku na ples nezadaných. Chlapmi sa to tam doslova hemží.

Krásne oblečená rozmýšľate, ako sa nafúkancom vyhnúť. Ako nájsť toho pravého? Zrazu dostanete skvelý nápad. Zavriete oči, vytiahnete zbraň a týmto spôsobom chcete pliagu nafúkancov vymazať zo sveta zemského.

Jedna rana, druhá rana, tretia rana (aby ste mali istotu)… Spokojne otvoríte oči a zistíte, že vášmu šarmu „podľahli“ iba rodinne založení sympaťáci. Nafúkanci radšej zdrhli.

Nechcem tým povedať, aby ste na riešenie problému používali zbraň. To rozhodne nie. Myslím tým, že ak viete, na koho sa máte zamerať, tak trafíte a svojich klientov nájdete. Straty budú minimálne, len treba vedieť, koho chcete za klienta. Oči majte rozhodne otvorené.

Už chápete? Nepredávajte mäso vegetariánovi! Vo videu „Strácate čas s klientmi“ zistíte, u ktorých klientoch je vyššia pravdepodobnosť, že si od vás kúpia.

# Citát 3

„O klienta sa treba starať aj po uzatvorení zmluvy.“ Martin Mažár

Predstavte si, že by ste si kúpili topánky. Patríte k zaneprázdneným obchodníkom, preto využijete možnosť kúpy cez internet. Máte overený obchod, obľúbenú značku. Topánky vám padnú ako uliate.

Ako by vám padlo, keby sa vám firma, u ktorej ste si topánky kúpili, po čase ozvala a spýtala sa, či ste s topánkami spokojný, a či je všetko v poriadku? By ste asi oči otvárali. Veľmi príjemný pocit, však? Tak ho doprajte aj vašim klientom.

Porozmýšľajte, ako túto úžasnú skúsenosť prinesiete práve vašim zákazníkom. Vôbec to nemusí stáť veľké peniaze. Práve naopak. Možností je veľa.

Prineste kúsok človečiny do tvrdého biznisu. Ľudia to veľmi radi ocenia. Zdá sa vám to prehnané a zbytočné? Províziu máte vo vačku, tak na čo sa namáhať? Hádajte, čo spravia vaši klienti, ak nájdu niekoho, komu starostlivosť o klienta bude úplne prirodzená?

Preberá vám konkurencia klientov? Prečo a ako tomu zabrániť sa dozviete v tomto VIDEU.

# Citát 4

„Ochutnávka funguje viac než akákoľvek referencia.“ Martin Mažár

Najlepší kamarát staršieho syna oslavuje narodeniny. Slniečko krásne svieti a ja si užívam vôňu lesa. Nápad uskutočniť párty v prírode je na nezaplatenie.

Tatinovia vytiahli deti od stola plného dobrôt a vybrali sa na pátraciu akciu. Poklad je blízko, len ho treba nájsť.

Maminkám ostala príjemnejšia úloha. Neviem ako iné maminy, ale ja túto úlohu milujem. Deti z narodeninovej torty úspešne zjedli marcipán. Ale čo zo zvyškom?

Bez výčitiek beriem lyžičku a pustím sa do lahodného cesta s úžasnou plnkou.

Veď to nebudeme trepať naspäť domov!

Pri ochkaní, jajkaní a rozplývaní sa nad jedinečnou chuťou torty preberáme kontakt úspešnej pekárky. V novembri, keď budú oslavovať naši chalani, sa určite zíde.

Je lepšie raz zažiť, ako tisíc krát počuť. A platí to všade.

 Ste odborník a vaše okolie o tom nevie? Dajte o sebe vedieť. Vďaka týmto trom tipom vo videu to zvládnete ľavou zadnou.

<<< Tu si prečítajte pokračovanie týchto skvelých inšpiratívnych citátov >>>

fb-follow

Dana Piljarová

spolupracujem s Martinom Mažárom a v rámci firmy NARUBY, s.r.o. sa venujem aj správe viacerých fan pages na Facebooku. Som autorkou ebooku „30 super účinných FB statusov“,

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.