ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Toto sú TOP princípy budovania kúpyschopnej databázy VAŠICH budúcich klientov

Mnohé firmy si uvedomujú, že databáza potenciálnych zákazníkov má cenu zlata, preto sú často krát ochotné zaplatiť slušný balík peňazí, aby takúto databázu vybudovali.

Nie je to dávno, čo v rádiu Expres bežala súťaž Rok života zadarmo, ktorá bola nadupaná cenami.

Dnes je tu ďalšia súťaž o Fiat-ku, ktorej cieľom je tiež budovať databázu potenciálnych zákazníkov.

 

Ako na budovanie databázy

Netreba vymýšľať nič nové, treba sa poučiť z toho, čo funguje niekde inde. Dnes mi prišiel do schránky email, v ktorom ma upozorňujú, že od dnes beží súťaž o Fiat 500. Vraj stačí len vyplniť údaje a budem zaradený do zlosovania o túto krásnu malú Fiatku. (Ako “dieťa šťasteny” som neváhal a ihneď som sa do súťaže zaregistroval. V minulosti mi zapojenie do jednej súťaže už prinieslo novú kuchyňu aj so spotrebičmi 🙂 Tak prečo by to nemohlo vyjsť aj s Fiatkou 🙂

 

 

Čo je dôležité pri budovaní databázy

Keď budujete databázu a chcete získavať kontakty na potenciálnych klientov, tak je dôležité, aby registračný formulár obsahoval čo najmenej políčok. V tomto prípade nechceli ani meno, stačilo zadať len email, heslo a registrovať sa.

Čím viac políčok formulár obsahuje, tým menší počet ľudí formulár vyplní a vy teda získate menej kontaktov na potenciálnych zákazníkov!

 

 

Keď je organizátor súťaže masťou mazaný, tak ako Genertel a Fiat (ktorý túto súťaž organizujú), tak si údaje vypýtajú až v druhom kroku.

Potom čo som vyplnil email a heslo, chceli odo mňa ďalšie doplňujúce údaje: Meno, Priezvisko, Telefónne číslo, PSČ, Pohlavie, a či vlastním auto.

Keď sa pozriete na organizátora súťaže (Fiat a Genertel), tak je vám úplne jasné, načo sú im tie údaje. Pre zaslanie výhry to určite nebude 🙂 Ale treba povedať, že je to legitímny spôsob získavania kontaktov na potenciálnych zákazníkov.

Keď kliknete na tlačítko dokončiť registráciu, tak zistíte že vám treba ešte jeden krok na dokončenie registrácie a to verifikovať svoju emailovú adresu.

Toto opatrenie sa pri budovaní databázy používa, keď chcete mať databázu očistenú od registrácii robotov a falošných emailových adries, ktoré občas ľudia zadávajú.

Organizovanie súťaži je jednoduchý spôsob ako získať ďalšie kontakty na potenciálnych zákazníkov.

Vôbec sa nemusí jednať o také veľké ceny ako malo napríklad rádio Expres v súťaži Rok života zadarmo alebo aké má teraz Fiat a Genertel. Stačí len vybrať správnu cenu, ktorá má hodnotu pre vašich potenciálnych zákazníkov napríklad kniha, parfém a podobne.

Ľudia sú ochotní sa zapojiť aj do takýchto súťaží s nižšími cenami.

Používate súťaže na získavanie kontaktov na vašich potenciálnych zákazníkov? Zanechajte komentár pod článkom.

Ak sa vám článok páčil, dajte mu “páči sa mi” alebo ho zdieľajte so svojimi priateľmi.

Je to jediný spôsob, ktorým mi dávate najavo, že má zmysel sa s vami deliť o moje skúsenosti. Ďakujem za vaše reakcie a prajem veľa úspechov vo vašom biznise.

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.