ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Existuje jednoduchý návod, pomocou ktorého môže predajca viac predávať a tým aj viac zarábať.
Aký je to návod? Čítajte článok ďalej.
Pred niekoľkými dňami mi zavolal predajca, s ktorým často konzultujem predajné techniky po telefóne a hovorí mi:
Predajca: “Chcem ti len povedať, že tvoja analýza potrieb funguje úžasne. Odkedy som sa ju naučil poriadne robiť, tak takmer na každom predajnom stretnutí podpíšem zmluvu. To čo je ale úplne najlepšie, že uzatváram zmluvy, na ktorých zákazník platí dvakrát toľko ako u mojich ostatných kolegoch.”
Ja: “Super, som rád, že sa ti darí.” Odvetil som. “Koľko si teda zarobil minulý mesiac?”
Predajca: “700 eur”
Ja: “To je dosť málo, na to, že máš takú úspešnosť uzatvárania predaja.”
Predajca: “To je pravda.”
Ja: “Koľko si mal predajných stretnutí?”
Predajca: “Dve.”
Tento rozhovor medzi mnou a predajcom odhaľuje hlavnú príčinu, prečo veľa predajcov zarába málo peňazí. Viete aká to je?
Nie je tým to, že ľudia odmietajú kupovať (pokiaľ predávate kvalitný produkt), ale to, že väčšina obchodníkov sa nevenuje v predaji tomu najpodstatnejšiemu – predajným stretnutiam.
Skutočnosť, že majú málo predajných stretnutí sa potom odráža na ich výplatných páskach a províznych listoch.
Nepoznám predajcu, ktorý by mal minimálne tri stretnutia denne a zarábal by málo.
Existuje teda jednoduchý recept ako predávať, zarábať viac a byť úspešným – jednoducho dohadovať si viac predajných stretnutí.
Aká je vaša skúsenosť? Vyjadrite svoj názor v komentároch pod článkom.
Chcete sa stať úspešným obchodníkom? Stiahnite si zdarma E-book “Ako sa stať TOP obchodníkom”