ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Obchodníci sa často sťažujú, že nemajú komu volať.
Práve nedostatok potenciálnych zákazníkov je jedna z hlavných príčin, prečo mnohí obchodníci sa nedokážu obchodom dlhodobo živiť.
Existuje jedna technika, pomocou ktorej budete mať vždy dostatok potenciálnych zákazníkov.
Niektorí obchodníci si pre získanie potenciálnych zákazníkov pýtajú LEN odporúčania, LEN rozdávajú vizitky, LEN využívajú blog, LEN robia biznis vo svojom okolí.
Pokiaľ využívate len jeden zdroj na získavanie potenciálnych zákazníkov (napriek tomu, že teraz funguje), môže prísť obdobie, keď nebudete mať dostatok kontaktov.
Technika, ktorá vám pomôže, aby ste naozaj vždy mali dostatok kontaktov na potenciálnych zákazníkov, je hľadať ich všade. Možno to znie ako fráza, ale je to obrovská pravda.
Obchodníci, ktorí hľadajú kontakty všade, denne získavajú niekoľko telefónnych čísiel a emailov na potenciálnych zákazníkov. Tento prístup k získavaniu nových kontaktov im zabezpečí, že ich zdroj príjmu nikdy nevyschne.
Krásne to bolo vidieť na Inner Winner festivale, na ktorom som sa zúčastnil tento víkend.
Niektorí spíkri využívali tento festival na získanie kontaktov na potenciálnych zákazníkov.
Celkovo som bol na 5 prednáškach. Z toho len dvaja spíkri si pýtali kontakty na svojich poslucháčov. Jeden na záver vyhlásil, že kto chce od neho vizitku, tak sa môže za ním zastaviť hneď po skončení. Druhý, že kto chce prezentáciu, tak sa môže napísať na zoznam a následne im ju pošle.
Obaja takto získali niekoľko desiatok kontaktov na ľudí, ktorým sa páčila ich prednáška. Je u nich šanca, že v budúcnosti si zaplatia aj ich školenie. Kontakty si treba pýtať všade, lebo len tie sú kľúčom k vášmu dlhodobému úspechu vo sfére obchodu.
Prajem veľa šťastia pri získavaní kontaktov.