ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Je to viac ako týždeň, čo sa mi ozvala jedna obchodníčka: „Dobrý deň pán Mažár, rada by som si s vami dohodla stretnutie, kde by sme sa porozprávali o možnej spolupráci.“
Zo zvedavosti som pozvanie na stretnutie prijal.
Keď sme sa stretli, tak začala svoju obchodnú prezentáciu. Po chvíli som pochopil, že pod slovami „aby sme sa porozprávali o možnej spolupráci“ mala na mysli, že si od nej kúpim poradenstvo alebo tréning, kde by ma naučila stratégie ako pomocou webu, sociálnych sietí a emailu získavať klientov.
Verím, že tejto obchodníčke sa veľa týchto školení podarí predať, lebo je to téma, ktorú málokto školí a pritom sa s tým dosahujú veľmi dobré výsledky. Pokiaľ však bude toto školenie ponúkať nesprávnym ľuďom, ako napríklad mne (sám som autorom takéhoto tréningu – Predaj Naruby), tak veľa „provízií“ nenamúti.
Tak isto ako každý iný produkt, tak ani takéto školenie nie je vhodné pre každého.
Nie každý je ochotný učiť sa „Ako získavať klientov vďaka internetu.“, nie každý je inovátor, ktorý sa snaží zavádzať nové postupy a využiť aktuálne príležitosti.
Niektorí potrebujú jednoducho čas alebo vidieť, že dané postupy používajú už desiatky alebo stovky ľudí, ktorým sa pomocou nich darí. A takto je to vo všetkom, či predávate bicykle, finančné plány, výživové doplnky, skrátka čokoľvek.
Vždy existuje skupina ľudí, u ktorých je vyššia pravdepodobnosť kúpy a skupina, u ktorých je nižšia pravdepodobnosť kúpy.
Šikovný obchodník sa zameriava práve na tú skupinu potenciálnych klientov, u ktorých je vyššia pravdepodobnosť kúpy, lebo v tom prípade za rovnaký čas dokáže viac predať a viac zarobiť.
Poďme si teraz ukázať ako zistiť, ktorí klienti to sú a ktorí nie. Najjednoduchšie sa to dá zistiť tak, že si spíšete zoznam vašich 20 najlepších klientov a snažíte sa nájsť ich spoločné črty, napr. to môže byť vek, zamestnanie alebo druh podnikania, záľuba, príjem, skrátka čokoľvek, čo majú spoločné vaši 20 najlepší klienti.
Keď túto charakteristiku budete mať, tak si vezmite svoje zoznamy potenciálnych klientov a vyberte z nich práve tých, ktorí sa podľa charakteristiky podobajú na tých vašich 20 najlepších klientov. To sú práve tí klienti, u ktorých rastie pravdepodobnosť, že si od vás niečo kúpia a to sú tí klienti, ktorých by ste mali začať oslovovať.
Pokiaľ nemáte dostatok informácií o vašich potenciálnych klientoch, aby ste ich mohli klasifikovať, tak využite internet. Zadajte meno klienta do Google a dozviete sa o ňom množstvo informácií. Pokiaľ to budete takto robiť a budete sa stretávať len s takýmito klientmi, tak vaša úspešnosť a vaše zárobky porastú.
Preto ideálne hneď teraz:
Odložte si ich na horšie časy a zavolajte im až vtedy, keď sa im zmení situácia a zrazu sa stanú vašimi „Najlepšími klientmi“, alebo jednoducho až vtedy, keď vám dôjdu kontakty na „najlepších klientov“ a už nebudete mať komu volať. Vtedy po nich siahnite.
Ak sa vám článok páčil, dajte mu “páči sa mi” alebo ho zdieľajte so svojimi priateľmi. Je to jediný spôsob, ktorým mi dávate najavo, že má zmysel sa s vami deliť o moje skúsenosti. Ďakujem za vaše reakcie a prajem veľa úspechov vo vašom biznise.