ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Čo som sa naučil zo stretnutí s NAJLEPŠÍM predajcom v Európe? (A vy by ste mali tiež)

ako presvedčiť zíkazníkaPred nedávnom som bol na obchodných stretnutiach s najlepším predajcom životného poistenia v strednej a východnej Európe v rámci skupiny Allianz Group – s Rudolfom Cisárikom.

Rudo dokáže bežne mesačne predať až 30 životných poistiek, preto som sa na stretnutie s ním tešil a veril, že sa niečo nové priučim.

Čo ma čakalo?

S Rudom sme spolu absolvovali dve stretnutia so zákazníkom. On vybavoval dožitie (ukončenie existujúcej zmluvy s výplatou peňazí a s cieľom predaja ďalšieho životného poistenia) a ja som “zachraňoval” klienta s tromi zmluvami životného poistenia (ktoré chcel zrušiť) s cieľom zachrániť a pokúsiť sa predať aj niečo navyše. Oboje sa podarilo 🙂

Najlepšie ešte len príde: Čo som sa naučil?

ako zaujať zákazníkaS predajcami “Rudovho formátu” sa často nedostanete do terénu, preto sa chcem s vami podeliť o niekoľko postrehov, ktoré vám pomôžu pri predaji. Rudo má špecifický štýl predaja – jemu jedinečný a veľmi účinný, vďaka ktorému je aj taký úspešný. Počas svojho predajného rozhovoru využíva rôzne dômyselné predajné techniky. Najviac zo všetkých ma upútali tieto dve:

1) Referencie – využíval špecifický druh referencie, kde hovoril: “aj zákazník pred vami, tiež 65-ník, si dal to isté….” Takto použitá referencia pomôže zákazníkovi zjednodušiť rozhodovanie. Ak si to kúpil aj niekto iný, ideálne v tom istom veku (alebo toho istého povolania), tak to musí byť dobré. Referencie použité v predajnom rozhovore v správnom čase dokážu urobiť skutočne zázraky.

2) Príbehy – tiež používal príbehy, aby zákazníkovi viac priblížil úžitok životného poistenia. Príbehy sú veľmi účinné, lebo zákazníkom umožňujú vcítiť sa do úlohy “hlavného hrdinu” príbehu a takto nepriamo to celé prežiť. Príbehy je obzvlášť dobré používať pri predaji služieb.

Tieto dve techniky predaja, ktoré používal Rudo sú zbrane najväčšieho kalibru pri presviedčaní zákazníka ku kúpe. Využívate ich aj vy vo svojom predajnom rozhovore? Podeľte sa o svoje skúsenosti v komentároch pod článkom.

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.