ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Tu je málo známy matematický vzorec pre ISTÝ úspech v predaji

úspech v predaji

V dnešnom článku sa dozviete jednoduchý vzorec, ktorý keď dodržíte, tak musíte v predaji uspieť.

Štatistiky hovoria, že iba 5 % podnikateľov vydrží podnikať viac ako 5 rokov. S obchodníkmi je to podobne. Napríklad vo finančnom poradenstve viac ako 50 % finančných poradcov  “s tým praští” do 1 roka.

Matematický vzorec úspechu

Existuje však jeden vzorec úspechu, ktorý dodržujú všetci úspešní obchodníci. Pokiaľ ho budete dodržiavať, tak ste jednoducho odkázaný na úspech :). Vzorec vyzerá takto:

Vysvetlenie vzorca

Úspech sa rovná “schopnosť predávať” krát “zdvihnutie zadku”. Pod schopnosťou predávať sa rozumie, že musíte poznať svoje produkty, ich výhody a taktiež aj predajné techniky, ktoré vám pomôžu produkt predať. Pokiaľ toto neviete, tak nikdy nebudete dlhodobo úspešní v predaji.

Druhá časť vzorca je zdvihnutie zadku. Pod zdvihnutím zadku rozumej, že musíte zdvihnúť zadok zo stoličky a ísť na stretnutie s klientom alebo musíte zdvihnúť telefón a zatelefonovať klientovi. Pokiaľ to neurobíte, tak nikdy nebudete úspešní.

Všimnite si, že vo vzorci medzi schopnosťou predávať a zdvihnúť zadok je znamienko krát. To znamienko je dôležité, lebo hovorí o vzťahu medzi schopnosťou predávať a zdvihnutím zadku.

Ako to funguje?

Funguje to ako v matematike. Vždy keď niečo vynásobíte nulou, tak výsledok je nula. Môžete byť perfektní v predaji, môžete byť až tak dobrí, že presvedčíte každého zákazníka, s ktorým by ste sa stretli. Ale pokiaľ budete mať nula stretnutí, tak vždy váš úspech bude nula, lebo matematika platí aj v obchode. Nula stretnutí krát perfektný v predaji sa rovná nula.

Platí to aj opačne. Môžete mať veľa stretnutí, veľa telefonátov zákazníkom, avšak pokiaľ nebudete vedieť predávať, opäť váš úspech bude nulový. Opäť platí, že nulová schopnosť predávať krát veľa stretnutí sa rovná nula.

 

Pustite sa do masívnej akcie!

Takže pokiaľ chcete byť úspešní v predaji a zarábať nadštandardné príjmy, tak sa držte tohto vzorca. Na záver mám pre vás 2 rady:

  1. Rada Každý deň zdvihnite zadok a stretnite sa aspoň s jedným klientom. Ak to už robíte (alebo dokonca sa denne stretávate s viac klientmi denne) a chcete byť ešte úspešnejší, tak zavolajte aspoň jednému klientovi denne navyše a uvidíte, ako vám porastie váš príjem.
  2. Rada Každý deň venujte aspoň 15 minút tomu, aby ste sa naučili niečo nové zo psychológie predaja alebo z predajných techník. Prečítajte si článok, jednu kapitolu z knihy alebo si zopakujte ako sa zvládajú námietky. Môžete začať napríklad tým, že si stiahnete ebook, ktorý sa nachádza nižšie.

Ak tieto dve rady bude dodržiavať, tak vám verím, že neexistuje nič, čo by vám mohlo prekaziť vaše plány v podobe úspechu a vyšších zárobkov. Toto je pre dnešok všetko, čo som si pre vás pripravil.

Prajem vám veľa úspechov a “tučné” provízie 🙂

Ak sa vám článok páčil, dajte mu “páči sa mi” alebo ho zdieľajte so svojimi priateľmi. Je to jediný spôsob, ktorým mi dávate najavo, že má zmysel sa s vami deliť o moje skúsenosti.

Ďakujem za vaše reakcie a prajem veľa úspechov vo vašom biznise.

 

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.