
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Keď som pracoval pre Allianz ako tréner finančných poradcov (školil som predajné techniky a životné produkty) a niekto, s kým som sa práve zoznámil, sa ma spýtal: “Čo robíš?”
Často som odpovedal, tak ako som to mal napísané na vizitke: “Som tréner (lektor) finančných poradcov.” Po tejto mojej odpovedi väčšinou konverzácia skončila.
Ale nemusela! Keby som vedel ako sa správne predstaviť a ako sa predať.
Mnohí odpovedi na otázku “Čo robíš?” alebo “Čomu sa venuješ?” nevenujú veľkú pozornosť. Neuvedomujú si, že nepripravenou odpoveďou na túto otázku sa “okrádajú” o potenciálnych zákazníkov a možné obchody, ktoré im títo potenciálni zákazníci môžu priniesť. Navyše svojou odpoveďou väčšinou úplne “zabíjajú” konverzáciu.
Skúste sa vžiť do role zákazníka, ktorému poviete: “Som obchodný zástupca….” alebo “Predávam……”.
Zákazník okamžite zbystrie, lebo mu hrozí, že sa bude musieť brániť vášmu predaju tak, ako sa mu to stalo už veľa krát. Napríklad, keď sa jeho kamaráti stali predajcami poistenia alebo výživových doplnkov. Ako sa teda predať
Moja pomôcka je veľmi jednoduchá. Hlavne sa vyvarujte všetkému, čo naznačuje, že ste predajca! Nehovorte v tej jednej vete o svojom výrobku, ale skôr o jeho prínose.
Veľkou inšpiráciou mi v tomto sme bol James Heidema, ktorý ako poisťovák na túto otázku odpovedal: “Pomáham bežným ľuďom udržať rodiny pokope, keď sa stane to najhoršie alebo to najlepšie…”
Ak takto sexi odpoviete, potenciálneho zákazníka okamžite vtiahnete do rozhovoru.
Vaše šance na úspech (nadviazanie vzťahu a neskorší predaj) sa niekoľkonásobne zvýšia.
Potom, čo ma inšpiroval Jim Heidema, som svoju odpoveď na otázku “Čo robíš?” zmenil na: “Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viac.”
Akú vetu používate vy, aby ste sa predali?
Podeľte sa o ňu v komentároch pod článkom.