ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Je skvelé, ak sa zákazník zaujíma, ak sa veľa pýta. Toto sa zvyčajne považuje za nákupný signál – znamená to predsa, že má záujem, či nie?
Áno. Ale to je iba polovica pravdy – možno má záujem, ale nikde nie je napísané, že má záujem práve o váš produkt. Možno má vyhliadnuté niečo iné, a chce si to len porovnať.
A už vôbec to nič nevypovedá o tom, aké máte šance ovplyvniť jeho nákupný proces.
Okrem toho, či sa zákazník zaujíma, všímajte si aj iné signály. Napríklad:
Toto považujem za skutočné nákupné signály – ak je zákazník ochotný s vami spolupracovať počas nákupného procesu.
Na porovnanie – aj profesionálny nákupca sa vás bude pýtať a žiadať od vás informácie. A veľa. Ale v rámci jeho nákupného procesu si ani “nevrznete”. Takže nákupný signál síce áno, ale šanca ovplyvniť výsledok nie.
Keď budete nabudúce hodnotiť nejaký nákupný signál zákazníka, nedívajte sa iba na to, či sa zaujíma alebo akú má reč tela. Hodnoťte aj jeho ochotu nechať vás spolupodieľať sa na nákupnom procese. Môže sa stať, že to začnete vidieť celkom inak. Len si spomeňte, keď sa vám v minulosti podarilo predať – zákazník s vami spolupracoval, alebo si vás už od začiatku držal od tela?
Aké nákupné signály sú smerodajné pre vás? Napíšte mi prosím v komentári pod článkom. (A ak sa vám článok páčil, zdieľajte ho prosím, alebo mu dajte lajk