ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Sociálne média a koniec rozlišovania pohlavia?

socialne_siete_vs_pohlavie
Už dlhé roky reklamné a mediálne spoločnosti využívajú demografické výskumy pre svoj marketing.

Vychádzajú z toho, že keď vekom zapadnete do niektorej demografickej skupiny, vaše správanie sa stane predvídateľné. Myslia si, že vedia určiť, aký máte vkus alebo aké veci máte radi.

V dnešnej dobe, keď sa tlačia dopredu sociálne média, tak je stále ťažšie vypátrať, do ktorej demografickej skupiny patríte. Každý si môže vytvoriť svoju online identitu, ktorá môže byť odlišná od tej reálnej.

Reklamné agentúry to neakceptujú. Neustále sa snažia ľudí v sociálnych médiách zaradiť do demografických skupín, lebo to je spôsob, akým sa dnes zadáva reklama.

Pozrite si krátke video, kde sa dozviete názor Johanny Blakley na tému Sociálne média vs. rozlišovanie pohlaví. Je to INAK ako to v skutočnosti vyzerá.

Johanna Blakley: Sociálne média a koniec rozlišovania pohlaví

Stotožňujete sa s názorom Johanny Blakley? Tak potom zdieľajte video medzi svojimi priateľmi na sociálnych sieťach. 🙂

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.