ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Už dlhé roky reklamné a mediálne spoločnosti využívajú demografické výskumy pre svoj marketing.
Vychádzajú z toho, že keď vekom zapadnete do niektorej demografickej skupiny, vaše správanie sa stane predvídateľné. Myslia si, že vedia určiť, aký máte vkus alebo aké veci máte radi.
V dnešnej dobe, keď sa tlačia dopredu sociálne média, tak je stále ťažšie vypátrať, do ktorej demografickej skupiny patríte. Každý si môže vytvoriť svoju online identitu, ktorá môže byť odlišná od tej reálnej.
Reklamné agentúry to neakceptujú. Neustále sa snažia ľudí v sociálnych médiách zaradiť do demografických skupín, lebo to je spôsob, akým sa dnes zadáva reklama.
Pozrite si krátke video, kde sa dozviete názor Johanny Blakley na tému Sociálne média vs. rozlišovanie pohlaví. Je to INAK ako to v skutočnosti vyzerá.
Stotožňujete sa s názorom Johanny Blakley? Tak potom zdieľajte video medzi svojimi priateľmi na sociálnych sieťach. 🙂