ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Potom, čo som pred troma týždňami objavil video Životná lekcia od chlapíka z reklamy od Roryho Sutherlanda, mi to nedalo a musel som pohľadať i jeho ďalšie videá.
Našťastie som narazil na jedno jeho video s českými titulkami. V predchádzajúcom videu sa Rory venoval marketingu a v tom dnešnom to bude skôr o dosahovaní výsledkov.
Hlavnou myšlienkou tohto videa je, že v biznise, v obchode, v podnikaní neplatí fyzikálny zákon: “Čím väčšie vstupy, tým väčší výstup.” Niekedy i malá zmena môže mať neúmerne obrovský efekt a rovnako veľká zmena nemusí dosiahnuť vôbec nič. Rory Sutherland na tento fakt poukazuje na viacerých príkladoch z praxe (ten so soľničkami v lietadle je skvelý). 🙂
Podľa neho opatrenia, ktoré firmy prijímajú sa dajú rozdeliť podľa dosiahnutého efektu a potrebných investícii do štyroch kvadrantov:
Viac sa dozviete vo videu Roryho Sutherlanda: Bojujte s maličkosťami.