ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Recenzia: Nové pravidlá marketingu a PR

Nové pravidlá marketingu a PRNové pravidlá marketingu a PR od autora Davida Meermana Scotta je kniha, do ktorej som sa zažral hneď od začiatku. Trvalo asi dva dni, kým som ju dočítal do konca.

Celá kniha je pretkaná príbehmi ako ľudia dosiahli svoje ciele prostredníctvom internetu. Pomôže vám otvoriť oči. Lebo toto storočie, ktoré žijeme, je storočie internetu.

Každý, kto chce uspieť, by mal byť na internete

Či už chcete:

  • získať lepšie prácu,
  • len si nájsť novú prácu,
  • vyhľadávať nových zákazníkov,
  • ovplyvňovať masy ľudí,
  • alebo predávať.

Kniha je rozdelená do troch častí:

  1. Ako web zmenil pravidlá marketingu a PR
  2. Webová komunikácia s kupujúcimi
  3. Akčný plán na využitie sily nových pravidiel

Na knihe Nové pravidlá marketingu a PR je sympatické, že nezostáva len v rovine teórie, ale väčšiu časť knihy (od str. 111 po str. 257) tvorí akčný plán, ktorý vám môže pomôcť vybudovať efektívnu www stránku a online marketingový plán.

Za nevýhodu považujem častejšie opakovanie myšlienok. Napriek tomu túto knihu odporúčam každému, kto chce nachádzať nových zákazníkov na internete alebo ovplyvňovať masy.

Kniha Nové pravidla marketingu a PR mi dala množstvo podnetov do mojej práce.

Aký je váš názor na knihu Nové pravidla marketingu a PR? Podeľte sa s ním v komentároch pod článkom.

Top 3 knihy o predaji podľa Martina Mažára:

1.  Harry Beckwith – Jak prodat neviditelné

2.  Dave Lakhani – Jak prodávat když nikdo nekupuje

3. Phillipe Korda – Zlatá pravidla obchodního vyjednávání

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.