ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Je mi smutno, keď vidím, že ľudia, ktorí majú na to byť úspešní v predaji, neuspejú. Na školeniach sa stretávam s veľkým počtom ľudí (za 5 rokov som preškolil cca 5000 ľudí), ale iba malá časť z nich uspeje. Pritom mnohí majú skutočný potenciál byť skvelí obchodníci. Kde je dôvod ich neúspechu?
Minulý týždeň mi volal jeden z účastníkov môjho školenia (na mojom školení bol asi pred 7 mesiacmi). V našom rozhovore mi povedal, že ak to pôjde takto ďalej, tak si bude musieť nájsť novú prácu. Chcel som vedieť, čo je príčina jeho neúspechu.
Asi po 10 minútach nášho rozhovoru som zistil, kde je pes zakopaný. Tam kde vo väčšine prípadov – v múdrosti sveta.
Často krát keď robíme niečo nové, tak máme pocit, že sme zjedli múdrosť sveta. Mám pocit, že je to pravidlo, že nevyužívame návody, ktoré dostávame od skúsenejších, neposlúchame rodičov a nečítame návody na obsluhu (jedna z najčastejších porúch úplne nových práčok je, že zákazník si neprečíta návod na obsluhu a pustí práčku bez toho, aby uvoľnil bubon). A toto je aj častou príčinou neúspechu veľmi perspektívnych obchodníkov.
Obchodník, o ktorom hovorím dostal recept na úspech, ale neprebral ho celý. Zobral si z toho len časť. Je to presne to isté, ako keď dostanete od známeho recept na koláč a vy sa rozhodnete, že tam nedáte všetky ingrediencie. Jednoducho, že vajcia do toho koláče nedáte.
Rozhodnete sa tak aj napriek tomu, že ste nikdy predtým neupiekli žiaden koláč. Pritom ten sused, ktorý vám dal recept, je známy šéfkuchár. Možno aj takto sa vám podarí niečo upiecť, ale chutný koláč to určite nebude.
“Pokiaľ ste nikdy predtým nepredávali, tak urobte do bodky to, čo vám odporúčajú skúsenejší. Bez ohľadu na to, kto to je, či úspešný kolega, manažér, sponzor alebo školiteľ, lebo môžete dopadnúť ako obchodník, o ktorom píšem v tomto článku.”