ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Prečo nekupovať knihu: Podnikání v USA – John Vanhara?

Áno,čítate správne. Nekupujte knihu “Podnikáni v USA” od Johna Vanharu v kamenných predajniach alebo eshopoch.

Môžete si ju totiž kúpiť len za zlomok ceny na Johnovej vlastnej stránke a ušetriť, tak niekoľko eur.

 

Môžete si ju kúpiť za dobrovoľnú cenu

Štandardne knihu Podnikání v USA môžete dostať v e-shopoch alebo kníhkupectvách za niečo cez 8 eur. Priamo na Johnovej stránke si ju však môžete kúpiť za dobrovoľnú cenu:

  • za 1 dolár
  • za 2 doláre
  • za 5 dolárov

John Vanhara to vymyslel naozaj skvele. Stanovil tri ceny a necháva na zákazníka, nech sa rozhodne, akú cenu chce zaplatiť. No nie je to úplne pravda, že je to len na zákazníkovi. Pri stanovovaní cien využil niekoľko predajných techník tak, aby zákazníka “donútil” zaplatiť cenu podľa jeho predstavy.

Technika kontrastu

Podľa mňa John Vanhara urobil všetko preto, aby zákazník zaplatil za jeho elektronickú knihu “Podnikání v USA” 2 doláre.

Využil pri tom techniku kontrastu, ktorá spočíva v tom, že vedľa seba dáte výhodnú a nevýhodnú ponuku – 2 doláre a 5 dolárov. 5 dolárov je o 150 % vyššia cena než 2 doláre a súčasne o 400% vyššia než ponuka za dolár.

Viac o technike kontrastu nájdete v článku: Kontrast, ako nástroj na zvýšenie predaja.

 

Zvýraznenie správnej voľby

Ďalšia finta, ktorú na nás John Vanhara použil, aby sa zákazník rozhodol podľa jeho vôle, spočíva vo zvýraznení správnej voľby. John použil oranžovú farbu, aby odlíšil cenu, ktorú chce, aby zákazník zaplatil, od ceny, ktorú nechce, aby zaplatil.

Tak práve cena dve eurá bije do očí a na prvý pohľad upúta. Oranžová farba bola vybraná určite zámerne, lebo táto farba sa zvykne používať na tlačítka, ktoré vyzývajú k akcii (call to action) pre svoju pútavosť a aktivizujúci účinok.

 

Ľudia robia to, čo ostatní

Tretia psychologická finta, ktorú použil John Vanhara, aby zákazníka “donútil” zaplatiť správnu cenu za knihu Podnikání v USA je založená na fakte, že ľudia robia to, čo ostatní a hlavne nechcú príliš vynikať z rady.

Preto pod cenu umiestnil banner, ktorý ukazuje, za akú cenu kúpil predchádzajúci zákazník. Zatiaľ vždy, ako som navštívil Johnovú stránku, tak predchádzajúci zákazník zaplatil dva doláre.

Za koľko by ste si vy kúpili knihu Johna Vanharu – Podnikání v USA? Pozrite si obrázok nižšie a napíšte mi to do komentára pod článkom.

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.