ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Áno,čítate správne. Nekupujte knihu “Podnikáni v USA” od Johna Vanharu v kamenných predajniach alebo eshopoch.
Môžete si ju totiž kúpiť len za zlomok ceny na Johnovej vlastnej stránke a ušetriť, tak niekoľko eur.
Štandardne knihu Podnikání v USA môžete dostať v e-shopoch alebo kníhkupectvách za niečo cez 8 eur. Priamo na Johnovej stránke si ju však môžete kúpiť za dobrovoľnú cenu:
John Vanhara to vymyslel naozaj skvele. Stanovil tri ceny a necháva na zákazníka, nech sa rozhodne, akú cenu chce zaplatiť. No nie je to úplne pravda, že je to len na zákazníkovi. Pri stanovovaní cien využil niekoľko predajných techník tak, aby zákazníka “donútil” zaplatiť cenu podľa jeho predstavy.
Podľa mňa John Vanhara urobil všetko preto, aby zákazník zaplatil za jeho elektronickú knihu “Podnikání v USA” 2 doláre.
Využil pri tom techniku kontrastu, ktorá spočíva v tom, že vedľa seba dáte výhodnú a nevýhodnú ponuku – 2 doláre a 5 dolárov. 5 dolárov je o 150 % vyššia cena než 2 doláre a súčasne o 400% vyššia než ponuka za dolár.
Viac o technike kontrastu nájdete v článku: Kontrast, ako nástroj na zvýšenie predaja.
Ďalšia finta, ktorú na nás John Vanhara použil, aby sa zákazník rozhodol podľa jeho vôle, spočíva vo zvýraznení správnej voľby. John použil oranžovú farbu, aby odlíšil cenu, ktorú chce, aby zákazník zaplatil, od ceny, ktorú nechce, aby zaplatil.
Tak práve cena dve eurá bije do očí a na prvý pohľad upúta. Oranžová farba bola vybraná určite zámerne, lebo táto farba sa zvykne používať na tlačítka, ktoré vyzývajú k akcii (call to action) pre svoju pútavosť a aktivizujúci účinok.
Tretia psychologická finta, ktorú použil John Vanhara, aby zákazníka “donútil” zaplatiť správnu cenu za knihu Podnikání v USA je založená na fakte, že ľudia robia to, čo ostatní a hlavne nechcú príliš vynikať z rady.
Preto pod cenu umiestnil banner, ktorý ukazuje, za akú cenu kúpil predchádzajúci zákazník. Zatiaľ vždy, ako som navštívil Johnovú stránku, tak predchádzajúci zákazník zaplatil dva doláre.
Za koľko by ste si vy kúpili knihu Johna Vanharu – Podnikání v USA? Pozrite si obrázok nižšie a napíšte mi to do komentára pod článkom.