ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Tajomstvo úspešných obchodníkov odhalené: Námietky vám ZARÁBAJÚ

ako na námietky, ako zvládať námietky

Zdá sa to neuveriteľné, ale je to tak!

Námietky klientov sú nástroj, vďaka ktorému môžete zarábať viac peňazí. Netreba na to príliš veľa, stačí sa len námietky naučiť zvládať.

Viem, že pred námietkami máte rešpekt. Najmä vtedy, keď klient vysloví: “Je to drahé!” alebo “Ja si to rozmyslím”. Tiež viem, že zvládať námietky nie je jednoduché, ale skutočne to stojí za to. Vysvetlím to.

 

Ako je možné, že vďaka námietkam môžete viac zarobiť?

Z výskumov najlepších obchodníkov vyplynulo, že až 50 % obchodov uzatvárajú po 3 námietke. Pre istotu to sem napíšem ešte raz.

Až 50% obchodov najlepší obchodníci uzatvárajú po zvládnutí tretej námietky.

Ak dnes, potom čo klient vysloví námietku, napríklad “Je to príliš drahé!“, a vy sa nepokúsite túto námietku zvládnuť, tak prichádzate o 50 % obchodov. Ak v súčasnosti za mesiac uzatvoríte 5 obchodov a zarobíte 1000 €, tak vďaka tomu, že sa naučíte zvládať námietky, môžete uzatvoriť dvojnásobný počet obchodov a zarobiť až dvojnásobok. A to:

        • pri tom istom počte klientov
        • pri tom istom počte telefonátov
        • pri tom istom počte stretnutí.

Čo vám povie váš manažér?

Keď sa spýtate svojho manažéra alebo riaditeľa: “Ako viac zarobiť?”, tak vám väčšinou odpovie: “Musíte sa stretnúť s väčším počtom klientov”. Áno, aj to je cesta, ale skôr než to urobíte, naučte sa zvládať námietky!

Dá to menej roboty, ako sa stretávať s väčším počtom klientov.

Naučiť sa zvládať námietky je jeden z najľahších spôsobov ako zvýšiť váš príjem a zároveň netráviť viac času v práci.

 

Tipy do praxe

Ak som vás presvedčil, a ak ste sa rozhodli, že to chcete vyskúšať, tak mám pre vás dva tipy:

        1. Spíšte si na papier všetky námietky, s ktorými ste sa doposiaľ stretli. Dajte si na tom skutočne záležať, lebo čím viac ich napíšete, tým ľahšie sa vám bude pracovať.
        2. Na každú námietku si napíšte vopred odpoveď a naučte sa ju naspamäť.

Buďte ako karatista, ktorý sa všetky hmaty naučí a natrénuje vopred, aby v boji nezaváhal. Je lepšie sa dopredu pripraviť, aby ste zbytočne na stretnutiach neprichádzali o obchody.

Na záver, ak sa vám článok páčil, dajte mu “páči sami”, zdieľajte ho so svojimi priateľmi, alebo zanechajte komentár. Ak máte námietky, ktoré vás skutočne trápia a neviete si s nimi rady, tak ich napíšte do komentárov pod videom.

Ak zistím, že sú to námietky, ktoré trápia väčšinu z vás, budem sa im venovať v nasledujúcich článkoch.

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.