ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Ďalšie výborne video, tento raz od Lisa Gansky, ktorá poukazuje na to, že v súčasnosti sme v dobe zdieľania. Dáva príklady firiem, ktoré sú založené na zdieľaní napr. Zipcar, Velib.
Zdieľanie je dnes všade okolo nás, avšak v súčasnosti je stále len v plienkach. Internet dáva veľké predpoklady pre zdieľanie.
Príkladom je firma Zipcar, ktorá svoje podnikanie založila na “zdieľaní” auta, ktoré práve človek nevyužíva a môže ho preto využívať niekto iný napr. sused z vedľajšej bytovky. Táto firma v Anglicku veľmi rýchlo rastie, zatiaľ niečo podobné k nám ešte neprišlo.
Ďalšia firma, ktorá využíva zdieľanie ako jadro svojho podnikania je Velib. Táto v roku 2007 umožnila v Paríži používanie “zdieľaných” bicyklov.
Okrem toho o všetkých svojich úspechoch a prehrách informovala na internete. Tým pomohla firmám, ktoré neskôr začali robiť rovnaké podnikanie v iných veľkomestách európy napr. Boris Bikes v Londýne alebo B. C. v Barcelone.
Zdieľanie je vec, ktorá môže pomôcť všetkým, preto, ak natrafíte na nejakú dobrú skúsenosť, prípadne zlú skúsenosť, tak zdieľajte.
Napríklad ak sa vám bude páčiť toto video, tak pod článkom sú tlačidlá na zdieľanie prostredníctvom facebook a twittera. Pomôžete tým ostatným získať zaujímavé informácie.
Video: Lisa Gansky – Budúcnosť podnikania je zdieľanie