ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Lisa Gansky: Budúcnosť podnikania je zdieľanie

Ďalšie výborne video, tento raz od Lisa Gansky, ktorá poukazuje na to, že v súčasnosti sme v dobe zdieľania. Dáva príklady firiem, ktoré sú založené na zdieľaní napr. Zipcar, Velib.

Zdieľanie je dnes všade okolo nás, avšak v súčasnosti je stále len v plienkach. Internet dáva veľké predpoklady pre zdieľanie.

 

 

Zdieľanie je možné však využiť aj mimo internetu

Príkladom je firma Zipcar, ktorá svoje podnikanie založila na “zdieľaní” auta, ktoré práve človek nevyužíva a môže ho preto využívať niekto iný napr. sused z vedľajšej bytovky. Táto firma v Anglicku veľmi rýchlo rastie, zatiaľ niečo podobné k nám ešte neprišlo.

Ďalšia firma, ktorá využíva zdieľanie ako jadro svojho podnikania je Velib. Táto v roku 2007 umožnila v Paríži používanie “zdieľaných” bicyklov.

Okrem toho o všetkých svojich úspechoch a prehrách informovala na internete. Tým pomohla firmám, ktoré neskôr začali robiť rovnaké podnikanie v iných veľkomestách európy napr.  Boris Bikes v Londýne alebo B. C. v Barcelone.

Zdieľanie je vec, ktorá môže pomôcť všetkým, preto, ak natrafíte na nejakú dobrú skúsenosť, prípadne zlú skúsenosť, tak zdieľajte.

Napríklad ak sa vám bude páčiť toto video, tak pod článkom sú tlačidlá na zdieľanie prostredníctvom facebook a twittera. Pomôžete tým ostatným získať zaujímavé informácie.

Video: Lisa Gansky – Budúcnosť podnikania je zdieľanie

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.