ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Pred mesiacom som písal článok Prečo si zriadiť blog – pre prachy.
V článku som prezradil, prečo som začal blogovať pod vlastným menom a aj svoje príjmy z blogovania.
Podotýkam zárobok z blogu nebol môj prvoradý cieľ.
Po mesiaci som sa rozhodol napísať článok o blogovaní znova, lebo vo výsledkoch môjho blogovania nastali radikálne zmeny.
Ako som písal v článku Prečo si zriadiť blog – pre prachy za sedem mesiacov som blogovaním zarobil 477 €, v priemere na jeden mesiac to vychádza 68 €.
Keď som sa pred pár dňami pozrel na výsledok svojej práce, bol som šokovaný. V 8. mesiaci som blogovaním zarobil viac než za zvyšných 7 mesiacov. Moja provízia za jún sa vyšplhala do výšky 614,66 €.
Týchto 614,66 € som zarobil prostredníctvom dvoch affliate programov (províznych systémov). V jednom som zarobil 595 € a v druhom 19,66 €.
Najlepšie na tom je, že nárok na túto províziu mám aj o rok.
Províziu budem mať stále, pokiaľ zákazníci budú dané služby využívať. Takto sa dá pomocou blogovania vytvoriť slušný pasívny príjem.
Firmám, pre ktoré som sprostredkovával predaj, som priviedol tržby vo výške 2 458,64 €. Ak by si oni viedli takýto blog, tak by sa nemuseli deliť o svoj príjem so mnou.
Toto je len malý príklad toho, čo dokáže urobiť firemný blog. Je chybou, že mnohé firmy vlastný blog nemajú. Pritom je jedno, čím sa firma alebo obchodník zaoberá.
Vždy keď niekomu hovorím, že zarábam prostredníctvom svojho blogu, tak sa ma spýta, koľko mám kliknutí. V prípade, že má na mysli počet návštevníkov za mesiac, tak v júni to bolo 2 445 jedinečných (unikátnych) návštevníkov.
Celková návštevnosť v júni bola 7 113 návštevníkov. Každý návštevník v priemere 3,61 krát klikol. Celkovo sa stránka www.predajnetechniky.sk zobrazila ľuďom 25 695 krát.
Máte vlastný blog? Napíšte mi do komentárov: aký bol máte, akú máte návštevnosť a ak chcete pochváľte sa aj koľko priemerne mesačne zarobí váš blog?
Chcete vedieť viac tipov z oblasti predaja nájdete ich v E-booku “Ako predávať a stať sa TOP obchodníkom,” ktorý si môžete stiahnuť zadarmo.