ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Email marketing: Výsledky emailovej kampane

Nedávno sa na facebooku so mnou spojila jedna obchodníčka a žiadala ma o radu. “Martin, pozri sa, či ten banner, ktorý som zdieľala na facebooku.  Je OK?” Samozrejme som sa na to pozrel a dal som radu, ako to do budúcna vylepšiť.

Ale nie o tomto chcem hovoriť.

Potom sme si ešte chvílu písali na facebooku a pochválila sa mi, že ten istý banner poslala aj emailom a na základe toho uzatvorila tri zmluvy životného poistenia. Wow, super výsledok.

Je skvelé, že nielen eshopy a marketéri, ale aj bežní obchodní zástupcovia, predajcovia začínajú konečne využívať moderné technológie na predaj. Je to skvelé preto, lebo práve tam je budúcnosť predaja. Skúste sa preniesť 15 rokov až 20 rokov dozadu. V tom čase, keď mobily boli len v plienkach, bolo bežné, že predajcovia chodili po domoch a predávali podomovým štýlom.

V tom čase, bolo pre nich nepredstaviteľné, že si raz budú dohadovať schôdzky so zákazníkmi cez mobil. Dnes je to napriek tomu úplne bežná vec. Dokonca si dnes mnohí nevedia predstaviť, že by mali predávať tak, že budú chodiť od dverí k dverám a tlačiť sa ľuďom do bytu. Toto všetko spôsobila nová technológia a vďaka nej môžeme robiť obchod efektívnejšie.

Podobne je to teraz s emailom. Veľa predajcov si nevie predstaviť, že email im môže pomôcť, aby predávali viac a efektívnejšie. Napriek tomu viem, že v budúcnosti budú email a email marketingový software využívať takmer všetci obchodníci. Avšak tí, čo začnú skôr (než to bude masovka) budú o krok dopredu a najviac sa na tom nabalia. Uvediem vám jeden príklad z praxe.

Jeden finančný poradca, ktorý využíva email marketingový software (t.j. šikovný nástroj na posielanie emailov), týmto spôsobom uzatvára  v priemere až 7 zmlúv mesačne. Aby tomu rozumeli aj tí, čo nie sú finanční poradcovia, tak vo finančnom vyjadrení je 7 zmlúv približne dvojnásobok priemernej mesačnej mzdy.

Keď sa pozriete na ten výsledok, tak zistíte, že výrok Zig Ziglara “Obchod je najhoršie platená práca, ale najlepšie platená drina” už nemusí byť pravda, pokiaľ máte tie správne vedomosti a využívate tie správne nástroje.

Ak sa zaujímate o email marketing a spôsoby ako jednoduchšie predávať, zaregistrujte sa do môjho newslettra a získate overené tipy a triky, ktoré vám pomôžu zjednodušiť predaj a viac zarobiť.

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.