ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
V súčasnej dobre je Email marketing moderný spôsob propagácie.
Email marketing prináša obrovský efekt z hľadiska nárastu predaja. Podľa štatistík za rok 2011 každé investované euro do email marketingu prinieslo približne 36€ tržieb.
Jedna z prekážok email marketingu je, že sa za neho platí. Buď sa platí za počet odoslaných emailov alebo za počet emailových kontaktov v databáze.
To je dôvod, prečo niektorí špekulujú či mazať alebo nemazať kontakty z databázy.
Väčšina názorov, ktoré nájdete na internete odporúča mazať kontakty. Hlavne kontakty, ktorým, keď pošlete e-mail, tak ho neotvoria.
Ľudia neotvárajú emaily z viacerých príčin:
Okrem tých dôvodov, ktoré sú na strane odoberateľa newslettra, môže byť príčina aj vo vás a vašej práci.
Ľudia nemusia otvárať vaše emaily aj pre ďalšie dôvody:
Skôr, ako sa rozhodnete vymazať niektoré kontakty z databázy, skúste sa najskôr pozrieť kriticky do svojich radov, či chyba nie je na vašej strane a až potom sa rozhodnite mazať kontakty. Dajte svojim kontaktom šancu, lebo niekedy sú v tom naozaj nevinne.
Ja osobne sa snažím kontakty z mojej databázy nemazať. Z môjho pohľadu pri kontaktoch získaných (nie kúpených) platí rovnica:
VIAC KONTAKTOV = VIAC KLIKNUTÍ = VIAC PREDAJOV
Mimochodom nie som voči mazaniu kontaktov. Odporúčam porozmýšľať a zvážiť si, čo tým stratíte a čo tým získate.
Napíšte mi do komentárov ako si tvoríte vlastnú databázu kontaktov a koľko času jej denne venujete.