ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

SKUTOČNÁ DÔVERA zákazníkov je DNES čím ďalej tým dôležitejšia

Veľa obchodníkov je podvodníkov. Zavádzajú zákazníka, len aby si od nich niečo kúpil a potom, po kúpe, často krát prichádza sklamanie. Takéto správenie je hazardovanie s dôverou zákazníka.

Žiaľ doplácajú na to všetci obchodníci. Potom my,  poctiví obchodníci, musíme zdokonalovať svoje predajné techniky, aby nám zákazník uveril.

Nedávno som narazil na ďalšieho obchodníka, ktorý využíva klamstvo, aby predal. Jedná sa o stránku pkx4.medicalnewsreporter.com/, kde si môžete zakúpiť tabletky na chudnutie, pomocou ktorých zázračne schudnete.

Samozrejme bez zmeny stravy a bez športovania.

Stačí len brať tabletky 🙂

Prečo viem, že sa jedná o podvod?

Ešte som tabletky od tejto firmy nekúpil a ani si nekúpim. Vždy, keď narazím na takúto stránku, (ktorá inak v rámci predajných techník je dobre spravená), tak obrázky, ktoré tam sú zadám do googla, aby som zistil, či existujú duplikáty.

Tak som to urobil aj v tomto prípade a zistil som, že chlap na obrázku je podľa stránky Michal z Bratislavy, ale na iných stránkach je to Lexi Bardot z Paríža (podľa stránky africanmangopills.org) alebo Kris so St. Petersburgu (podľa stránky becomehealthywithease.com).

Je to Michal, Lexi alebo Kris?

Tak kde je pravda? Je to Michal, Lexi alebo Bardot? Na túto otázku nepoznám odpoveď.

Jedno viem, že keď klamú na fotkách, tak pravdepodobne klamú aj na tovare, ktorý predávajú. Takže tabletky pravdepodobne fungovať nebudú. Smutné je, že nepoctivých obchodníkov stále pribúda a nám poctivým sa stále ťažšie predáva.

Potom musíme premýšlať nad spôsobmi ako si získať dôveru zákazníka.

 

Tipy ako vybudovať dôveru zákazníka na internete

  1. Uvádzajte kontakt – telefónne číslo, na ktoré vám môže zákazník zavolať, keď si chce overiť, či existujete. Prípadne zverejnite link na váš profil na facebooku, twitteri alebo linkedIN.
  2. Uveďte základné firemné údaje – ičo, dičo, odkaz na obchodný register
  3. Pridajte svoju fotku (prípadne svojich zamestnancov) – zasa dôkaz, že ste reálny človek, reálna firma
  4. Využívajte referencie – žiadajte klientov o spätnú väzbu na vaše služby a zverejňujte ju na svojej stránke
  5. Uprednostňujte video referencie – video referencia je dôveryhodnejšia ako text, lebo sa ťažšie falšuje

 

Zaujímate sa o predaj a predajné techniky? Stiahnite si zadarmo ebook “Ako viac predávať a stať sa TOP obchodníkom.” Ebook je dočasne k dispozícii zadarmo a môžete si  ho stiahnuť tu.

 

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.