ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Konečne sa vám podarilo dohodnúť si osobné stretnutie u potenciálneho klienta, na ktorom vám veľmi záleží.
Pravdepodobne ste ostrieľaný predajca a napriek tomu vás na chvíľu opanuje nervozita, pretože vaše zdroje vám prezradili, že samotný predaj a nadviazanie konštruktívnej, obojstranne výhodnej spolupráce nebude vôbec jednoduché.
Zrazu vám menej záleží na štýlovom obleku, lebo dobre chápete, že ak chcete predať, musíte sa sústrediť na obsah a dostatočne dlho udržať pozornosť človeka, ktorý vami ponúkaný produkt vo firme obstaráva.
Ak chcete vedieť, ako sa vám to zaiste podarí, mali by ste čítať ďalej.
Ak máte ten dar klásť správne otázky, pýtajte sa! Veď čo je hodnotnejšie ako ozajstný, nepredstieraný záujem o klienta? Alebo sa zahrajte hru a udeľujte ceny, samozrejme, iba za predpokladu, že sa to pre váš trhový segment hodí. Aplikujte vyššie uvedený bod, nestrápňujte sa.
Napríklad keď vám premotivovaný rečník pripravil utrpenie kobercového rozsahu, lebo PowerPoint používal ako svoje poznámky a nasekal tam viac čísel, písmen a odrážok, ako by ktokoľvek dokázal prečítať.
Vy však máte prehľad, toto svojim potenciálnym zákazníkom nerobíte a namiesto toho použijete video, ale fakt dobré video alebo tam vložíte gifká, ktoré teraz fičia a auditórium dokážu rozosmiať.
Nick Morgan, pravidelný prispievateľ časopisu Forbes a odborník na prezentácie, odporúča používať flipcharty: postupné zapisovanie v súlade s prednášaným textom udržiava pozornosť publika. A že o tom Nick niečo vie – je totiž bývalý učiteľ.
Skutočné písanie je tvorivá činnosť, pôsobí uvoľňujúco, vaše pohybujúce sa rameno zadržiava publikum presne na tom mieste, kde ste aj vy. (A navyše nepotrebujete technológiu, ktorá vždy môže zlyhať.)
Pripravte svojim potenciálnym zákazníkom pestrý obsah a dožičte im aj čas na reflexiu. Nezahlcujte ich. Spravte z nich parťákov pri niečom, čo je vzrušujúce, osvetové a zábava zároveň. A nezabúdajte pritom, že gro aj tak závisí od kvality rozprávača samotného.
Videli ste snáď niekedy amerického prezidenta, ako preklikáva slajdy?