ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Každý, kto má e-mailovú schránku, sa už asi stretol s e-mail marketingom alebo s jeho protipólom SPAMOM.
Mnohí, ktorí začínajú v tomto biznise, si práve tieto dva pojmy zamieňajú.
Priznám sa, že ani ja som vo svojich začiatkoch nebol výnimkou.
Keď som pred niekoľkými rokmi objavil webnode (online software pre začiatočníkov na tvorbu www stránok) a prvý affiliate program (provízny program majiteľov e-shopov), tak som rozmýšľal nad tým, ako najľahšou cestou priviesť potenciálnych zákazníkov na moju stránku a zarobiť na nich.
Všetkým v mojom adresári som chcel poslať e-mail.
K nim som chcel tiež pridať i tých, ktorí mi niekedy niečo napísali.
Našťastie pred prvým odoslaním takéhoto e-mailu som trocha surfoval po internete a zistil som, že toto nie je e-mailový marketing, ale SPAM.
Takže nikdy som ten e-mail neodoslal – NAŠŤASTIE. Väčšinou tieto maily začínajú: “Ahoj, píšem ti, tak ako som to sľúbil….”, pritom nikto mi nič nesľúbil.
Chcel som si kúpiť zoznam e-mailových adries, na ktoré pošlem svoju ponuku. Chcel som kúpiť 100 000 e-mailových adries.
Posielanie ponúk na takéto adresy tiež nie je e-mail marketing. Ich účinnosť je veľmi nízka. Málo otvorených mailov… Málo mailov, ktoré vedú k nákupu. Človek na nich skôr prerobí ako zarobí. Tiež som túto metódu nevyužil.
Ďalšia vec, s ktorou sa v poslednej dobe stretávam, je vedomé zavádzanie v e-maile.
Tiež to nie je e-mail marketing.
Cieľom odosielateľa e-mailu je donútiť zákazníka kliknúť na link, ktorý je jeho súčasťou.
Odosielateľ e-mailu dúfa, že keď zákazníka privedie na svoju “užasnú” stránku, že hneď pri tej príležitosti u neho nakúpi. Väčšinou to tak nie je, lebo neexistuje dôvera medzi zákazníkom a predajcom.
Navyše, ak človeka podviedol, tak je tam skôr nedôvera ako dôvera. Takéto správanie vedie k neúspechu.