ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Koncom minulého roka sme s kolegami pripravovali scenár telefonického rozhovoru (call script) pre jednu špecializovanú akciu.
Navrhli sme ho a otestovali v praxi. Výsledky testu boli viac než uspokojivé, lebo sa nám podarilo zdvihnúť úspešnosť dohodnutia stretnutí na 68% (mnohí za úspech považujú 30 % dohodnutých stretnutí).
Avšak pri prvej hromadnej telefónii prišlo vytriezvenie. Len 45% dohodnutých stretnutí.
Samozrejme sme vzniknutú situáciu analyzovali. Keďže sme daný scenár telefonického rozhovoru testovali v praxi, vedeli sme, že príčina v ňom nie je. Jediné, čo nám vychádzalo, že obchodníci ho pri telefonovaní nepoužívajú.
Tak pri ďalšej hromadnej telefónii sme v úvodnej prezentácii “pritlačili”, aby využívali nami napísaný scenár telefonického rozhovoru.
Výsledky sa dostavili.
Čím viac sme “tlačili” na používanie nášho scenára, tým viac rástla úspešnosť dohodnutia stretnutia.
Na jednej pobočke sa úspešnosť dohodnutia stretnutia dokonca vyšplhala na 90% (to bol však ojedinelý prípad – priemer za všetkých obchodníkov bol 68 %).
Často krát sa stáva, že veci zlyhajú na takejto elementárnej záležitosti. Jednoducho, že obchodníci danú pomôcku (napr. scenár telefonického rozhovoru alebo scenár obchodného stretnutia) nepoužívajú.
Úplne im rozumiem, lebo majú za sebou roky skúsenosti z vlastnej praxe. Pokiaľ daná predajná technika nezapadá do toho, čo používajú, tak sa ťažšie stotožnia s jej používaním. Pritom môže ísť o naozaj účinný spôsob predaja.
Preto jedna rada na záver: “Skôr než niečo zavrhnete, tak to najskôr vyskúšajte. Môže vám to pomôcť na ceste za vašim úspechom.”
Ak sa vám článok páčil, dajte mu “páči sa mi” alebo ho zdieľajte so svojimi priateľmi.
Je to jediný spôsob, ktorým mi dávate najavo, že má zmysel sa s vami deliť o moje skúsenosti.
Ďakujem za vaše reakcie a prajem veľa úspechov vo vašom biznise.