ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Na úvod by som rád zboril jeden mýtus.
Veľmi veľa ľudí si myslí, že YouTube je televízia 21.storočia. Myslia si, čo funguje v klasickej telke, funguje aj na YouTube. Nie je to tak.
Ľudia pristupujú k týmto 2 médiám úplne odlišným spôsobom.
Televíziu sú ľudia zvyknutí pozerať pasívnym spôsobom. Štýlom zapnem a pasívne pozerám.
YouTube je miesto, kam ľudia prichádzajú obsah konzumovať aktívne.
Chcú aktívne komunikovať s tvorcom videa, byť s ním v bližšom kontakte. Chcú byť interaktívní, navzájom sa ovplyvňovať. Jednoducho chcú sa vyjadrovať, zapájať a byť niečoho súčasťou.
YouTube je potrebné vnímať v prvom rade ako sociálnu sieť. Dôkazom je aj to, že hlavne mladí ľudia sa dnes masovo presúvajú od televízie práve na YouTube.
Ako uvádzajú oficiálne stránky YouTube: „Celá služba YouTube, dokonca aj služba YouTube v mobile sama o sebe, má viac divákov vo veku 18 – 34 a 18 – 49 rokov než ktorákoľvek americká káblová televízia.“
Zdroj – oficiálne štatistiky z YouTube
Využívajte teda aj vy YouTube v prvom rade ako sociálnu sieť. Zapájajte svojich divákov do diania. Vytvárajte komunitu okolo svojho produktu, služby alebo myšlienky.
Ako na to?
V dnešnom článku uvidíte 5 konkrétnych a overených krokov, vďaka ktorým môžete získať prvých 500 odberateľov vo vašom YouTube kanále. Ako môžte začať budovať vašu skvelú komunitu.
Ešte pred tým, ako vám prezradím týchto 5 krokov, chcel by som srdečne aj touto cestou poďakovať všetkým skvelým odberateľom v mojom YouTube kanály VIDEO ACADEMY, pretože 07.07.2016 sme spoločne prekonali magickú hranicu 500 odberateľov. Teraz môžem zdieľať pre vás postup, ako sme to dosiahli. 🙂
To nie je všetko.
YouTube kanál VIDEO ACADEMY má v čase, keď píšem tento článok (11.08.2016) už dokonca odberateľov 1.034, čo znamená, že za posledných 36 dní sa k nám pridalo ďalších 534 nových skvelých odberateľov.
Ak ešte náhodou nie ste jeho súčasťou, tak budem veľmi rad, keď sa k nám pridáte aj vy.
Poďme sa pozrieť na 5 konkrétnych krokov, vďaka ktorým YouTube kanál VIDEO ACADEMY prekonal hranicu 500 odberateľov, ktoré môžete využiť pri budovaní svojho YouTube kanálu aj vy.
Napríklad YouTube kanál VIDEO ACADEMY je zameraný na vzdelávanie. Špecializuje sa na online video. Získate v ňom tipy, triky, postupy a stratégie, vďaka ktorým viete naplno využívať video vo vašej oblasti. Efektívne šíriť hodnote posolstvo do sveta.
Takýmto spôsobom viete efektívne budovať autoritu YouTube kanálu v téme, v ktorej pôsobíte. Ľahšie budete priťahovať k sebe nových potencionálnych zákazníkov. Váš kanál bude automaticky priťahovať ľudí, ktorí sa o vašu tému zaujímajú.
Vyberte si jednu tému, ktorá vás najviac zaujíma. Najviac baví. Tému, v ktorej dokážete ľudom najlepšie pomôcť. Napríklad: v oblasti vzdelávania, obchodu, zábavy, hudby, atď. To je len a len na vás.
Dôležité je vybrať si jednu tému, na ktorú sa naplno zameriate.
Týmto spôsobom dávate svojim potencionálnym zákazníkom väčší dôvod prihlásiť sa na odber do vášho YouTube kanálu. Keď človeka zaujíma téma, ktorú rozoberáte a páčia sa mu vaše videa, tak o to radšej bude chcieť vidieť aj ďalšie vaše videá. Výsledkom bude, že sa s radosťou prihlási na odber práve k vám.
Nerobte tú chybu, že produkujte videa na milión rôznych nesúvisiacich tém. Vyberte si jednu a v nej choďte do hĺbky.
V dnešnej dobe sa môžete doslova pozrieť do hláv ľudí, ktorých chcete videami osloviť. Máme nástroj od Google, ktorý sa volá Plánovač kľúčových slov.
Vďaka nástroju Plánovač kľúčových slov, ktorý je zdarma, sa viete pozrieť, čo ľudia vo vašej oblasti najviac vyhľadávajú. Potom viete tvoriť videa na témy, ktoré ľudí najviac zaujímajú.
Nestrieľajte naslepo. Cieľte videami presne na témy, ktoré ľudia na internete z vašej oblasti najviac vyhľadávajú.
Ako to urobiť? Ako využiť nástroj plánovač kľúčových slov si môžete pozrieť v eBooku YOUTUBE STRATEGY, ktorý som pre vás pripravil. Konkrétne táto pasáž začína od strany 17. Dozviete sa, ako môžete vytvárať videá presne na témy, ktoré vašich potencionálnych zákazníkov najviac zaujímajú.
Optimalizácia vám pomôže, aby vaše videa na internete ľudia ľahko našli, boli viditeľné a umiestňované na popredné miesta vo vyhľadávači.
Prečo je to dôležité? Keď ľudia o vás nevedia, tak si nemôžu pozrieť vaše videa. Nemôžu sa stáť vašimi odberateľmi.
Optimalizácia videa, nie je žiadna veda. Práve naopak. Stačí urobiť základnú optimalizáciu. Vaše videa sa dostanú pred oči širšieho publika, zvýšite si sledovanosť a aj počet odberateľov.
Ako urobiť základnú optimalizáciu svojich videí si môžete tiež pozrieť v eBooku YOUTUBE STRATEGY, ktorý si môžete zdarma stiahnuť na stránke www.VideoAcademy.sk.
Úspech na YouTube nie je o jednom videu. Úspech na YouTube tiež v drvivej väčšine prípadov neprichádza z večera do rana.
Úspech na YouTube sa dá dosiahnuť strategickou a systematickou prácou.
Z tohto dôvodu je dôležité publikovať videa pravidelne. Každé jedno video je ako ďalšie polienko, ktoré hodíte do takého pomyselného ohňa. Každým jedným polienkom je váš oheň na YouTube väčší a väčší. Jednoducho každým jedným ďalším videom sila vášho YouTube kanálu rastie.
Cieľom nie je produkovať videá len tak.
Cieľom je robiť to celé strategicky. Pravidelné publikovanie je jedna z vecí, ktorá pomáha pri strategickom budovaní YouTube kanálu. Vďaka pravidelnosti dávate potencionálnym zákazníkom dôvod vracať sa a to aj opakovane.
Pravidelnosť môžete použiť ako argument pre nových divákov, aby sa prihlásili na odber do vášho kanálu.
Napríklad vo VIDEO ACADEMY využívam tento argument na konci každého videa spôsobom:
„Prihláste sa na odber videí v YouTube kanály VIDEO ACADEMY a sledujte každú stredu nove video. Postupne tak získate…“ .
Týmto spôsobom komunikujem pravidelnosť. Kalendár uverejňovania. Keď diváka moje video zaujme, tak vie, že každú stredu získa nové video v téme, ktorá ho zaujíma.
Takýmto spôsobom môžete aj vy veľmi strategický a efektívne využiť pravidelnosť, aby ste budovali publikum divákov.
V dnešnej dobe už nestačí video len vytvoriť, zavesiť na YouTube a čakať, čo sa stane.
Pokiaľ chcete, aby vaše YouTube video uvidelo čo najviac ľudí, potom je potrebné ho aj dôkladne spropagovať:
Spropagujte každé jedno video naplno, aby sa dostalo pred oči čo najširšieho publika. Pritiahlo tak aj nových ľudí do vášho YouTube kanálu.
Toto je 5 základných krokov, vďaka ktorým viete uspieť na YouTube. Získať prvých 500 odberateľov už v priebehu niekoľkých mesiacov. YouTube kanál VIDEO ACADEMY je živým príkladom toho, že sa to dá.
Som presvedčený, že rovnaké alebo dokonca ešte lepšie výsledky môžete dosahovať s vašim YouTube kanálom aj vy. Máte na to!
Zopakujme si na záver všetkých 5 krokov:
Máte aj vy svoje overené stratégie, vďaka ktorým získavate nových odberateľov pre YouTube kanál?
Napíšte mi o nich dolu do komentárov, prípadne mi napíšte, ako sa vám osvedčili tieto. Poteším sa každej jednej vašej reakcii a samozrejme aj lajku ak bol pre vás tento článok hodnotný.