ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Noví zákazníci sú hybným motorom obchodu.
Každý predajca by mal mať dostatok kontaktov, aby mohol realizovať predajné stretnutia.
Avšak kontaktov na potenciálnych zákazníkov nikdy nie je veľa, skôr naopak – je ich nedostatok. Preto veľa predajcov si kladie otázku:
Predajca má dve možnosti, ako môže získať nových zákazníkov:
Táto stratégia predstavuje klasický spôsob získavania nových zákazníkov, s ktorým sa môžete stretnúť takmer na každom školení.
Dostanete rady tipu:
Stratégia push je postavená na tom, že predajca je ten, ktorý vyhľadáva nových zákazníkov. V stratégii pull je to naopak.
sa opiera o fakt, že zákazník (ktorý má potrebu) sám hľadá predajcu, u ktorého nakúpi.
Predajca je v rámci vyhľadávania nových zákazníkov absolútne pasívny.
Jeho úlohou je len pracovať na svojej propagácii a na zvyšovaní popularity. Jeho cieľom je dosiahnuť, aby jeho vyhľadávali samotní zákazníci.
V minulosti (ani nie v takej ďalekej) na to, aby predajca dosiahol takú známosť alebo popularitu, aby za ním zákazníci sami chodili, trvalo niekoľko rokov ( 5 a viac).
Dnes je doba iná. Vďaka internetu to ide niekoľkonásobne rýchlejšie. Ľudia, ktorí hľadajú odborníka a nemajú takého vo svojej blízkosti, väčšinou idú na internet. Ak vo svojom okolí niekoho, tak nakúpia práve u neho.
Takže z tohto pohľadu je kľúčové: