ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Väčšina obchodníkov sa potýka s neefektivitou práce. Bežné je, že z 10 telefonátov si dohodnú len tri stretnutia a z troch stretnutí uzatvoria len jeden obchod. Dá sa povedať, že dve tretiny ich práce vyjde nazmar. Čo urobiť, aby to tak nebolo?
Recept je prostý – stačí sa stretávať so zákazníkmi, ktorí majú záujem o uzatvorenie obchodu. Znie to síce jednoducho, ale ťažšie sa to realizuje v praxi. Jeden zo spôsobov ako to dosiahnuť, je využiť pri svojej práci email.
Väčšina obchodníkov využíva email pasívne a to iba vtedy, keď príde požiadavka od klienta. Avšak email sa dá využiť aj aktívne na podnietenie predaja a identifikáciu “nákupuchtivého” zákazníka.
Celé tajomstvo práce s emailom spočíva v aktívnom posielaní zaujímavých tipov pre existujúcich a potenciálnych klientov, ktorí sami dali obchodníkovi svoj emailový kontakt.
Všetky emaily, ktoré obchodník posiela klientom, by mali mať pre nich pridanú hodnotu. Nemali by to byť čisto predajné emaily. V závere emailu si potom obchodník môže urobiť malú reklamu alebo dať ponuku.
Napríklad finančný poradca by mohol poslať email s predmetom: “Čo je to za list z DSS?”. V emaily je potom vysvetlené, prečo dôchodcovská správcovská spoločnosť posielala (vo februári) svojim klientom listy. Na záver emailu sa ešte doplní výzva: “Ak chcete mať istotu správneho rozhodnutia, kontaktujte ma na telefonnom čísle 090X XXX XXX”.
Takto napísané emaily spôsobia, že obchodníkom budú sami zákazníci volať, že sa chcú stretnúť alebo kupovať (v závislosti od obsahu emailu). Odozva takýchto poradenských emailov býva vysoká. Email je jednoducho moderný nástroj na prácu so zákazníkmi a pri správnom použití dokáže urobiť zázraky v efektivite predaja.
Tento článok vyšiel v časopise Next Future
Ako využívate vy email vo svojej praxi?