ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako na 100 % zaujmete KAŽDÉHO svojho potenciálneho zákazníka ?

Rozhovor a spolupráca so svetovým trénerom

Pred pár dňami “zablúdil” na tento blog James Heidema – svetový speaker a učiteľ finančných poradcov, zanechal tu komentár a navrhol mi spoluprácu.

Čo som urobil, aby som zaujal Jamesa? Čo musíte urobiť vy, aby ste zaujali zákazníka?

Ako zaujať zákazníka ?

Najskôr som si pridal Jamesa Heidemu ako priateľa na facebooku. Potom, ako James pridal status, som naň zareagoval a položil mu otázku. Ale odpoveď neprichádzala. Povedal som si, že to urobím tak, ako to učím na svojich školeniach. Najprv musíte vstúpiť do zákazníkovho sveta a rozprávať sa s ním o ňom.

Nie o vás, vašej firme a vašich produktoch!!!

Presne podľa tohto návodu som to urobil s Jamesom Heidemom. Napísal som mu osobnú správu, ktorá bola celá o ňom: “Ahoj Jim, napísal som o tebe na mojom blogu ako o mojej inšpirácii v predaji” a pridal link na článok. Reakcia nenechala na seba dlho čakať. James odpísal a pridal komentár k článku 🙂

 

ako zaujať zákazníka

Náš rozhovor trval približne pol hodinu (aj keď na obrázku vyššie to tak nevyzerá).

Tak ako so zákazníkom, tak aj s Jamesom Heidemom som sa bavil o ňom, inak by rozhovor veľmi rýchlo ukončil. Asi po 20 minútach nastal v našom rozhovore zlom.

James položil otázku: “Are you with Allianz now and if so what are you doing there?” a v tom momente sa rozhovor presunul na mňa.

Venujte pozornosť a dostane sa vám

Presne tak to funguje aj v predajnom rozhovore. Pokiaľ venujete pozornosť zákazníkovi, získate si ho a on začne venovať pozornosť vám. Vtedy je pripravený počúvať informácie o vás, o vašej firme a o vašich produktoch. Ja som však Jamesovi Heidemovi nepísal preto, aby som mu niečo predával alebo niečo od neho chcel, ale preto, lebo James je jeden z mojich vzorov, tak ako Zig Ziglar, Dave Lakhani, Stephan Schiffman, Brian Tracy, Harry Beckwith, Blair Singer.

Nakoniec som sa aj s Jamesom Heidemom osobne stretol. Naše stretnutie trvalo len hodinku, lebo som musel utekal na tréning Miliónové impérium žive, kde som bol pozvaný ako VIP hosť. Z nášho stretnutia s Jamesom Heidemom vznikla aj fotka (ktorú môžete vidieť vyššie).

 

Moje vzory už poznáte. Kto je váš vzor? Kto vás inšpiruje? Zanechajte komentár pod článkom.

Ďakujem za vaše reakcie a prajem veľa úspechov vo vašom biznise.

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.