ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Tankujete na Shell-ke? Zamysleli ste sa už na tým, ako vás “držia za ruku” počas celého nákupu s cieľom vám predať viac? Z môjho pohľadu je Shell-ka líder v rámci čerpacích staníc. Vždy sú krok pred konkurenciou, najmä v oblasti marketingu a spôsobov, ako predávať.
Čerpacie stanice už pred niekoľkými rokmi pochopili, že nielen na benzíne a nafte môžu zarábať, ale taktiež aj na autodoplnkoch, dennej tlači a potravinách.
Z toho dôvodu čerpacie stanice už nie sú len malé búdky, tak ako to bolo kedysi, ale sú to už pomerne veľké predajne potravín. Cestujúci na dlhé trate sa tam zastavujú, nielen aby natankovali, ale aby sa aj občerstvili.
Mnohé čerpacie stanice to však ponechávajú na náhodu, nech sa zákazník rozhodne, kde natankuje. Česká Shell je však v tomto iná. Ich cieľom je, aby ich verný zákazník natankoval u nich, nie u konkurencie.
Keď človek cestuje do “neznámych” krajov, tak nevie, kde a ako ďaleko sú jednotlivé čerpacie stanice. Preto česká Shell na českej D1 pár kilometrov pred každou konkurenčnou čerpacou stanicou umiestňuje svoju reklamu, na ktorej informuje, ako ďaleko je najbližšia čerpacia stanica Shell.
Chcú tým docieliť, aby cestujúci, ktorému dochádza benzín a nemá prehľad o čerpacích staniciach, nenatankoval u konkurencie, ale aby vydržal, lebo pár kilometrov je jeho obľúbená Shell. Týmto si Shell-ka naháňa vyšší predaj. Zatiaľ som sa ešte nestretol s inou čerpačkou, ktorá by toto robila.
Zamerala sa skôr na proces predaja od tankovania po zaplatenie. Ten pozostáva zo štyroch kľúčových častí:
Možno nie každý sa chytí do “predajnej pasce” čerpacích staníc Shell, ale mnohí len vďaka štyrom otázkam si kúpia aj niečo iné, ako je benzín alebo nafta. Len vďaka týmto štyrom otázkam môže Shell dosahovať vyšší priemerný nákup než konkurenčné čerpacie stanice.
Niekedy na to, aby ste predávali viac netreba používať zložité predajné techniky, niekedy stačí len správne položiť jednu, dve, tri alebo štyri otázky navyše, presne tak, ako to robí Shell vo svojom systéme, ako predávať viac.