ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako sa ŠPIČKOVO predáte a vybudujete si PERFEKTNÚ kariéru

Minulý týždeň v stredu som prednášal na Národných dňoch kariéry na tému: “Ako sa predať a urobiť kariéru“. Na prednáške som sa venoval informáciám, ktoré bežne nie sú dostupné v knihách.

Prezradil som stratégiu, vďaka ktorej som minulý rok dostal viac ako 10 pracovných ponúk.

Tieto témy sme podrobne prebrali:

  • Ako získať prácu prostredníctvom internetu
  • Ako dať o sebe vedieť
  • Ako docieliť, aby vás považovali za odborníka
  • Ako vidieť personalistom do hlavy
  • Ako sa špičkovo predať

 

Celá stratégia ako sa predať a urobiť kariéru je postavená na internete. Tak, ako v podnikaní alebo v predaji, sa dá priťahovať zákazníkov prostredníctvom internetu, tak aj zamestnanec môže priťahovať svoju ideálnu prácu a ideálneho zamestnávateľa.

Ak to robí správne, tak zamestnávatelia ho sami volajú na pohovor resp. sami chodia s ponukou práce. Zamestnanec si nevyhľadáva prácu, ale práca vyhľadáva jeho.

Tak isto to funguje aj v predaji. Niektorí predajcovia musia chodiť za zákazníkom a za inými chodia zákazníci sami.

Kľúčom k tomu, aby táto stratégia fungovala sú tri veci:

Toto teda určite dodržte:

  1. Musia o vás VEDIEŤ – čim viac ľudí o vás vie, tým je vyššia šanca, že vám niekto dohodí prácu alebo vás pozve na  pracovný pohovor.
  2. Musia vám VERIŤ – čím vám viac veria, že ste odborník a že ste spoľahlivý, tým viac vás budú odporúčať
  3. Musíte VIDIEŤ – čím viac vidíte personalistom do hlavy, tým lepšie sa viete na pracovnom pohovore predať.

Prvým dvom veciam sa dá jednoducho pomôcť prostredníctvom internetu. Internet umožňuje dať vedieť viacerým ľuďom naraz, čo robíte a že ste v tom naozaj odborník. Takže dokáže veľmi urýchliť vašu kariéru. Ak nemáte blog alebo vlastnú webovú stránku, tak vám odporúčam, aby ste si ju spravili čím skôr.

Dá sa jednoducho vytvoriť prostredníctvom WEBNODE (s tým to zvládne každý).

Tretia vec – VIDIEŤ – už však vyžaduje trocha znalosti z personalistiky a psychológie predaja. Všetky tieto veci by sa nezmestili do jedného článku, preto sa im budem venovať v niektorých nasledujúcich príspevkoch.

Dávate už o sobe vedieť prostredníctvom internetu? Dajte mi určite vedieť dole do komentárov pod článkom!

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.