ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Spomeňte si na situáciu, keď vám klient dal námietku a vy ste jeho námietku zvládli.
Potom vám položil ďalšiu námietku, tú ste znova zvládli, potom vám položil ďalšiu námietku, aj tú ste zvládli a on znova vám dal námietku.
V tejto situácii ste sa určite cítili ako keby ste boli na tréningu predajných zručností a práve trénovali zvládanie námietok . Pokiaľ sa vám takéto niečo stáva vo vašej praxi, tak je potrebné použiť špeciálnu techniku zvládania námietok s názvom ZVERÁK.
Táto technika zvládania námietok sa používa vtedy, keď chcete zamedziť tomu, aby vás klient ťahal za nos a na rovinu vám povedal, či má alebo nemá záujem o váš produkt alebo službu.
Často krát si to klienti neuvedomujú, ale tým, že si vymýšľajú námietky namiesto toho, aby nám povedali na rovinu, že nemajú záujem, znepríjemňujú život nielen nám, ale aj sebe.
My tak zbytočne míňame svoj čas s klientmi, s ktorými v tejto chvíli nemôžeme uzatvoriť obchod.
Takže čo povedať v situácii, keď ste už zvládli tri námietky za sebou a klient položí štvrtú, napr. „Aj tak tie peniaze za 20 rokov nebudú mať žiadnu hodnotu“ alebo „Ste pre nás príliš ďaleko.“
V tej situácii treba klientovi položiť otázku „Hmm, rozumiem vám, existuje ešte niečo, čo nám bráni k uzatvoreniu obchodu?”
Touto otázkou klienta jemne pritlačíme k múru a v podstate mu hovoríme, aby vyložil všetky svoje karty na stôl a povedal, aké všetky námietky ešte má.
Ak nám klient povie aké námietky má, tak mu položíme ešte jednu otázku, ktorá priamo smeruje k uzatvoreniu obchodu:
„Takže, ak vyriešime túto vec (alebo tieto veci, podľa toho koľko námietok ešte má), tak môžeme pristúpiť k uzatvoreniu obchodu?“
V tejto chvíli presne vieme na čom sme. Či máme pred sebou klienta, ktorý nás celý čas ťahá za nos alebo klienta, ktorý je perspektívny a stojí za to s ním tráviť čas a zvládať námietky.
Toto bola jedna z pokročilých techník ako reagovať na námietky, vlastne na lavínu námietok.
Zaveďte ju do svojej praxe a napíšte mi potom do komentárov ako vám to funguje. Ak ju už používate, tak budem veľmi rád, keď sa o svoje skúsenosti podelíte v komentároch pod videom.
Ak sa vám článok páčil, dajte mu “páči sa mi” alebo ho zdieľajte so svojimi priateľmi.
Je to jediný spôsob, ktorým mi dávate najavo, že má zmysel sa s vami deliť o moje skúsenosti. Ďakujem za vaše reakcie a prajem veľa úspechov vo vašom biznise.