ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako URČITE prilákať NOVÉHO zákazníka na stretnutie – FUNGUJE to!

 

Prilákať zákazníka do predajne alebo na stretnutie je asi to najťažšie.

Je to vec, na ktorej zlyháva najviac obchodníkov. Čo používajú šikovní obchodníci, aby prilákali zákazníka?

 

Benzínové pumpy pri diaľnici vsadili na bezplatné toalety. Keď niekam cestujete a treba vám ísť na “vécko”, tak sa zastavíte na benzínovej pumpe (ja najradšej na Shell-ke).

Popritom si ešte kúpite niečo pod zub alebo rovno natankujete, aby ste sa už nemuseli neskôr zastavovať. Takýmto spôsobom benzínové pumpy lákajú zákazníkov do svojich predajní, čo im pomáha pri zvyšovaní tržieb.

 

Podobnú stratégiu využíva aj bar vo vedľajšej dedine. Aby prilákal zákazníkov, rozhodol sa dať zadarmo biliard.

Za hru na biliarde si neúčtuje nič, ale za to svojich zákazníkov “skásne” za pivo alebo kofolu. Práve kvôli bezplatnému biliardu, tam je vždy plno.

 

Podobnú stratégiu využíva aj webnode. Umožňuje ľuďom vytvoriť si zadarmo blog alebo webové stránky  (aj mňa dostali – tento blog je vytvorený cez webnode) a neskôr, keď si človek bude chcieť kúpiť doménu, tak zarobia. Tak ako zarobili na mne pri kúpe domény www.predajnetechniky.sk

 

 

Šikovní obchodníci, aby prilákali zákazníka najprv niečo dávajú a až potom predávajú. Vďaka tomuto prístupu nikdy nemajú núdzu o zákazníkov. Zákazníci ich sami vyhľadávajú a keď príde čas, tak od nich sami nakupujú.

 

A čo vy? Najskôr niečo dávate a až potom predávate?

 

Chcete vedieť viac informácii ako predávať? Stiahnite si zadarmo ebook “Ako viac predávať a stať sa TOP obchodníkom.” Ebook je dočasne zadarmo a môžete si ho bezplatne stiahnuť tu.

Zadajte svoje email a dostávajte tie NAJLEPŠIE články, ktoré z vás rýchlo spravia TOP obchodníka!

fb-follow

Martin Mažár

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezapomeňte na povinné pole.