ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ

Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať

Ako KONKRÉTNE predávať cez váš blog: Web stránka alebo blog?

 

ako predávať cez blogNiektorí obchodníci si zakladajú web stránku iní blog. Čo je lepšie pre obchodníka (alebo podnikateľa): web stránka alebo blog?

 

 

Dá sa povedať, že obe sú pre obchodníka výhodné. Závisí však od toho, čo chcete internetovým podnikaním dosiahnuť. Či chcete predávať produkty alebo získavať zákazníkov. Pokiaľ vám ide o predaj produktov cez internet, tak by ste si určite mali zriadiť web stránku, prípadne eshop (ak chcete predávať viac produktov). Pokiaľ vám však ide o to, aby ste vždy mali dostatočný prísun zákazníkov, či už pre váš eshop alebo predaj mimo internetu, tak je lepší blog.

 

 

Prečo je blog lepší na získavanie zákazníkov?

Odpoveď na túto otázku dáva fungovanie najväčšieho vyhľadávača na svete GOOGLE. Keď ľudia hľadajú informácie na internete, tak do googlu zadávajú slová. Google následne na základe týchto slov prehľadáva všetky stránky (blogy aj web stránky), či sa na nich hľadávané slová nachádzajú. Ak sa na nich nachádzajú, tak sa dané stránky zobrazia vo výsledkoch vyhľadávania. Preto ak si chcete zvýšiť šancu, aby ten kto vyhľadáva v google, prišiel na vašu stránku, je lepšie mať vyšší počet podstránok.

 

 

Väčšinou, keď si zriaďujete web stránku, tak má malý počet podstránok ( O nás, Produkty, Referencie). Preto sa návštevnosť vašej stránky často krát hýbe na počte len niekoľko ľudí denne – teda je veľmi nízka. Aby ste ju zvýšili je potrebné zapracovať na jej propagácii napríklad prostredníctvom seo optimalizácie alebo platenej reklamy.

 

 

VYŠŠÍ POČET PODSTRÁNOK=VIAC POTENCIÁLNYCH ZÁKAZNÍKOV

 

 

Naproti tomu blog, na ktorý pravidelne píšete články( čím častejšie tým, lepšie) rastie, čo do počtu podstránok (jeden článok = jedna podstránka). Preto rastie aj vaša šanca, že niekto vás objaví v google a navštívi váš blog. Veľmi pekne to vidieť na návštevnosti môjho blogu www.predajnetechniky.sk

 

 

Tak ako rástol počet podstránok (článkov), rástla aj návštevnosť. V septembri som mal zverejnených iba 6 článkov a návštevnosť môjho blogu bola len 576 ľudí za mesiac. Do novembra som počet článkov takmer zdvojnásobil (10) a taktiež sa zdvojnásobila i návštevnosť môjho blogu (1220 ľudí). Tento trend sa udržal i nasledujúce mesiace.

 

 

Do februára som napísal 18 článkov a návštevnosť sa mi dvihla na 3687 ľudí za mesiac. Každý mesiac s počtom článkov mi pravidelne rástla i návštevnosť blogu. Do marca to bolo 29 článkov a  návštevnosť 2019 ľudí mesačne, do apríla 34 článkov a 5350 ľudí, do mája 42 článkov a 6832 ľudí, do júna 44 článkov a 7113 ľudí, do júla 48 článkov a 9716 ľudí a do auguste 52 článkov a návštevnosť 8302 ľudí.

 

 

  Z týchto čísiel je jasne vidieť akú silu má blog. Jednoducho povedané blog priťahuje potenciálnych zákazníkov ako magnet. Takže pokiaľ vám ide o pravidelný prísun potenciálnych zákazníkov do vášho biznisu, tak jednoznačne odporúčam blog.

 

 

Máte už blog? Pomáha vám získavať zákazníkov? Napíšte o tom do komentárov pod článkom.

 

 

Ak sa zaujímate o predaj, stiahnite si zadarmo návod “Ako predávať a stať sa TOP obchodníkom.” Tento návod je len dočasne k dispozícii zadarmo. Zadarmo si ho môžete stiahnuť tu.

 

fb-follow

Martin Mažár
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja. Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas práce zarobili viac peňazí. Svoje skúsenosti som získal počas svojej 13-ročnej praxe ako predajca v priamom predaji a v maloobchode. Posledných 7 rokov sa aktívne venujem trénovaniu obchodníkov. Za ten čas som ich vyškolil viac ako 5000. Priamo v teréne testujem nové aj staré predajné techniky, aby som zistil, čo naozaj funguje a čo nie. O výsledkoch mojich testovaní informujem v článkoch na mojich blogoch www.expertnapredaj.sk a www.predajnetechniky.sk a www.predajnaruby.sk
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.