ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
ZVÝŠTE svoju ÚSPEŠNOSŤ telefonovania
o 100% a dohodnite si 2x VIAC STRETNUTÍ
Stiahnite si e-Book ZDARMA a začnite už dnes využívať 3 jednoduché kroky, vďaka ktorým zvýšite počet stretnutí
a klienti sa s vami budú radi stretávať
Pred pár rokmi sa v našom slovníku objavilo slovo blog. Stále častejšie počuť o blogoch, ktoré ľudia alebo firmy zakladajú. Zistili, že blog im môže pomôcť k vyšším zárobkom, rýchlejšej kariére, k novým zákazníkom a vyšším predajom.
Blog je špeciálny druh webovej stránky.
Na rozdiel od klasickej webovej stránky sa líši inou štruktúrou webu, pravidelným pribúdaním obsahu a ďaleko väčším počtom čitateľov (návštevníkov).
Klasická firemná webová stránka väčšinou obsahuje tieto časti:
Naproti tomu blog je zložený najmä na článkoch, ktoré často bývajú členené do jednotlivých tém podľa príbuznosti obsahu prípadne formy.
Napríklad na mojom blogu www.predajnetechniky.sk sú články rozdelené na:
Každý blog môže mať svoje vlastné delenie. Jeho cieľom je zjednodušiť vyhľadávanie informácii pre čitateľa blogu.
Napríklad blog finančného poradcu môže mať členenie podľa témy: Pôžičky, Sporenie, Poistenie. Vždy to záleží na autorovi blogu.
Okrem členenia na témy k lepšiemu vyhľadávaniu informácii na blogu pomáhajú aj tagy resp. štítky. Tagy alebo štítky sú kľúčové slová, ktorými sa dá jednoducho vyjadriť obsah článku.
Napríklad tento článok otagujem ako „blog“ „webová stránka“ „web“. Potom ak čitateľ webu klikne na príslušný tag (štítok), tak sa mu zobrazia všetky články, na ktorých sa daný tag nachádza.
Ďalšou POVINNOU súčasťou každého blogu sú komentáre k článkom. Tie umožňujú, aby čitateľ blogu vyjadril svoj názor k danému článku alebo doplnil jeho obsah. Častokrát komentáre čitateľov prinášajú ďalšie obohacujúce informácie.
Pod článkami sa väčšinou nachádzajú tlačítka na zdieľanie obsahu (facebook, twitter, google+ a iné), aby sa článok mohol šíriť medzi ďalších ľudí.
Pre jednoduchšie šírenie obsahu blogy majú ešte jednu funkciu – je ňou RSS. Tá umožňuje registrovaným čitateľom dostávať automaticky informácie o nových príspevkoch na blogu.
Zadajte svoje email a dostávajte tie NAJLEPŠIE články, ktoré z vás rýchlo spravia TOP obchodníka!